Alternative zu DTC

  • Ich hab mich heute auf der MFK mit einem Experten unterhalten und erfahren, dass das DTC-Center nun Kokurenz bekommen hat und keine Monpolstellung mehr hat.


    Hier erfahrt ihr mehr. www.fakt.com


    Astra Infobrief


    Wird sicher intressant sein wie sich die Preise der Beiden entwickeln.

    Gruss


    Chris
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    Wer schweigt, sitmmt nicht immer zu.
    Er hat nur manchmal keine Lust mit Idioten zu diskutieren.
    -----------------------------------------------------------------------------------------------

  • nicht nur die Preise werden wahrscheinlich interessant...


    mich nimmt es mal wunder wie es mit der Zulassungen selber aussehen wird, sprich wenn man etwas bei fakt vorführt wird ein OK gegeben aber bei DTC nicht..
    ist das möglich?



    hab da was von: Prüfungen nach internationalen Vorschriften gemäss Anhang 2 VTS; könnte das heissen dass es z.b lockerer wird mit der Turbo einführung für den R32? :licht:
    oder ist es nur interessant wegen den Preisen?

  • es wird ziit dass do mol e konkurenz chunnt...


    will das wos DTC abzieht isch minere meinig noch eifach nu abzocke...


    das ischs gliiche wie bi dr migros und bi coop; Johrelang isch dr schwitzer bürger übere Tisch zoge worde, will wo Aldi und Lidl ind Schwiz cho sin hei plötzlich dPriise vu schwizer grosshändler chöne purzle...


    bi gspannt ob sich us priislicher Lag öpis duet bi dene 2 testzentre...


    Vilicht maht denn Tuning wider mol chli Spass... hehe

  • jep bi vorher no bi strassenverkehrsamt gsi ;) die hend gmeint jo da isch unmöglich und si went is originale fahrwerk vom g40 prüeft ha und bremsen tests abgas lärm also alli tests womer eigentli nur mache cha ;) inkl fahrdynamik test ;)also alles reini geldmacherei....


    in buriet hetmer mir ger nöd recht zuegloset bimer vorcho wi en volltrottel!!!


    und fakt isch eigentli no ganz e lustigs team ;) ussert sie müend vode MFK vorgschriebe übercho wa alles testet werde mue... also si heget gmeint wi usgseht isch 15 tusig stutz is mindeste wa de umbau choste wird ;) grenze gege obe sind natürli(ha nüt anders erwartet) offe ;)


    kurz gseit ha jetzt paar chlini sache mit original teili gmacht und er lauft scho um welte besser... denkt kein dases e 45ps modell isch :D