Gewindefahrwerk / Spur / Sturz einstellen

  • Hallo zusammen,
    Ich habe in meinem Golf 3 ein KW-Gewindefahrwerk.
    Für den Winter will ich das ein wenig hochstellen. Theoretisch sollte man ja dann noch die Spur wieder frisch einstellen. Das einzige was sich meiner Meinung nach verstellt beim Hochstellen ist doch der Sturz oder? Ist das so gravierend, dass man das einstellen lassen sollte für den Winter? Ich meine, wenn ich dann im Frühling das Fahrwerk wieder auf exakt dieselbe Höhe wie vorher runterstelle sollte doch alles wieder beim alten sein?
    Dann noch zum verstellen des KW-Gewindefahrwerks. Ich denke ich muss die Federn irgendwie entlasten (zusammenziehen), damit ich die Höhe nachstellen kann, denn ohne entlasten geht das verdammt streng bis gar nicht und ich kann mir nicht vorstellen, dass das so gedacht ist?!
    Danke schon im Voraus für die Antworten!
    Greets burnie

  • es werd der voralem spur verstöue, do d'spurstange en andere wenkel bechonnt. wersch den am pneu scho gli agseh öbde d'spur hättisch sölle istelle :D
    mini erfahrig: ab 5mm lieber go istelle lo, wersch pneu spare.
    wär secher ned schlächt wend das rad duesch entlaste wot wosch verstöue.

  • würd d spur ai la istellä.
    wenn d spur nur es paar minutä falsch isch, hesch im früälig garantiert d pneu uf einerä sitä dunä.
    dr sturz isch hingegä nid so wichtig, das gsehsch dä pneu nud a

    ;)Wer zu spät kommt, den bestraft das Leben. Wer zu früh kommt, den bestraft die Frau. ;)

  • also ich wür gar nüd go istelle, wen mir ide bude fahrwerk dönd mondiere und nacher lenkgeometrie möched, isch alles im grüene, also ich muess sälte öpis istelle, also den dänk ich musch ned so bedänke ha weg de spur, nur wend chli ue schruubsch. usser slänkrad isch nöm grad, den isches höchsti ziit *grins*

  • Hallo zäme..


    Het öber no en guete Tipp ide Umgäbig Luzern für Lenkgeometrie??


    Hades: ech weiss, bim Golf chamer hinde nüd istelle :D! Aber vorne au ned??


    Mer gots eifach drum, mal en Usmessig zmache, sobald ich mini 18" Felge druffe han...

  • garage pargger in stans eifach sage das der herr hodelmartin d lenkgeometrie söu istelle,de esch en absolute profi uf lenkgeometrie ond de chonnts guet.ond amene golf chamer sehr wohl au hende d geometrie istelle ond kontrolliere setsches emmer wend öbbis veränderisch.

  • Zitat

    Original von audikiller
    garage pargger in stans eifach sage das der herr hodelmartin d lenkgeometrie söu istelle,de esch en absolute profi uf lenkgeometrie ond de chonnts guet.ond amene golf chamer sehr wohl au hende d geometrie istelle ond kontrolliere setsches emmer wend öbbis veränderisch.


    Was chamer a dä Hinderachs vomene Golf "istelle"??? ?(

  • chauf der gnueg dicki winterschläppe und lohs fahrwerch wes esch. kw esch so tüür dasmer sech ned all paar täg sett müesse es nois chaufe und went t höchi ständig verstellsch liidet do de dämpfer drunter..

  • Zitat

    Original von 7of12
    chauf der gnueg dicki winterschläppe und lohs fahrwerch wes esch. kw esch so tüür dasmer sech ned all paar täg sett müesse es nois chaufe und went t höchi ständig verstellsch liidet do de dämpfer drunter..


    Also im winter beni jetzt 225/45/17 gfahre..wie letst summer!


    jetzt tueni zum erste mal 18" druf und werd Lenkgeometrie eifach uf das apasse..nacher lohnis eso für nöchst winter, tueni nüm apasse..