Audi S3 8L 225 PS Chiptuning -- Sportec oder MTM ?

  • Sali mitenand,


    Ich han vor mit audi z chipe loh, und ja etz weiss ich nid was besser isch sportec oder mtm, hend beidi ehn guete name, mtm isch eifach günsteriger, sofern ich das in dütschlad mache loh, etz d frag isch was hend ihr für erfahrige gmacht bezüglich standfestigkeit usw.. ??




    Gruess Raffi

    Das maß aller dinge?.................... Quattro und vier Ringe! ;)

  • Ciao Raffi


    Also ich han en Sportec Chip drunder. Ja sie sind sicher ned die billigschte, aber has vor allem wäg de CH-Homologation gmacht, dasis chan iträäge und weli eifach nur positivs us Höri ghört han...


    Ich fahre de S3 vo 2001 (AMK) und han de Chip jez öppe es Jahr. Reperature sind mer bisher keini ufgfalle, wo mitem Chip chönntet zämehänge. De LMM hani halt mal müese mache (Verschleissteil) und einisch sind mer es paar Schlüch grisse, aber das isch im Rahme vo 100-150 Franke gsi. Guet esch bide Sportec halt au, dass sie dir s Tubrodruckrohr direkt verstärched, so muesch das spöter ned ersetze, wells meischtens loht.


    Vode Leischtig her bini sehr begeischteret, han en Vorher- Nachermässig gmacht met Leischtigsdiagramm. Sie düend gezielt uf ca 245 PS chippe, damit ke Problem met de Versicherig bechunnsch. S Drehmoment holets aber individuell us jedem Auto use. Max. Drehmoment isch bi mir z.b. 400NM, chan der momentan aber leider ned säge bi wie viel Toure, s Diagramm lieht dihei ;) Uf jede fall sind sie so chli bekannt füre "Turbokick", sell heisse bis fasch 3000 Toure chasch normal cruise, aber nacher gahts uf ein Schlag mächtig ab :D


    Bin so wiit total z friede...


    Gruess Marco

  • Sali Marco danke für d info :dh: ,


    ja ich han ebbe au scho ghört sportec macht sehr gnaui arbeit und vom pris ja da sinds halt scho chli höcher defür hesch nocher nid so problem mit ehm motor wie zum teil viel bi andere zwiespältige firmene.. was hesch denn du alles na mache loh usser de chip ?

    Das maß aller dinge?.................... Quattro und vier Ringe! ;)

  • Hey!


    Ja sie chömed au sehr professionell öbere und sind all top fründlech. Ich han ebe als erschts de Chip mache lo, wasi im Nachhihein bereue. Mittlerwiile hani en Uspuffalag ab Kat nochegröschtet und jez im Sommer luegi de mal nachere Downpipe & Sportkat.


    De Chip bereui nur, well ich en jez neu abstimme lo "sött", de loht sech dank em vergrösserte Abgasweg sicher nochli was usehole :P Dorom wördi halt scho empfehle zersch en Uspuffalag z montiere. Chan au Occasion sii wennsi ned z alt isch, denn ischsi scho usbrönnt ;)


    Gruess

  • @Rame...ich war auch schon bei Sportec, die machen schon eine top Arbeit aber der Preis für eine 12 jährige Software ist immer noch zu hoch, MTM ist nur etwas günstiger. Weil Sportec keine AGA ab Kat mehr hatte bin ich zu MTM nach Uetendorf kurz vor Thun. Herr Jost ist ein super Typ mit ahnung. Es liegt an dir ob nur Softwareabstimmung oder noch eine AGA ab Kat willst, komplett kommen um 265 PS raus, bei 280 ist schluss;) Serie spürst du den Turbo ab 2200U, je nach Software ab 2700-3000U, für 1.8T läuft er dann sauschnell richtung Begrenzer:D Seisch eus no wo di hi bisch, den dis grinse bim gas gäh wird eh cho, haha

    Gott schütze uns vor Sturm und Wind und Autos die aus Japan sind :D\n\n*Love Audi AG Quattro GmbH & Turbo's*

  • Wie gseid, i seg nur:


    Original: 224 PS/450 NM
    Sportec: 280 PS/550 NM


    isch türer als MTM, aber egal, Swiss Product :)
    Het au meh leistig drunder als de MTM ... freu mi uf de Termin, Sportec isch en guete tuner.

  • Von der technischen Seite kann ich Euch folgenden Input geben:


    Der AMK und BAM S3 kann problemlos über OBD getunt werden. Das Steuergerät muss also nicht ausgebaut und in der Elektronik nichts gelötet werden.
    Updates auf andere Stufen sind also mit wenig Aufwand zu erledigen.


    MTM, TopCar, ABT und Sportec tunen diese Fahrzeuge aber NICHT über OBD! Das Steuergerät wird geöffnet und ein Kopierschutzsockel eingelötet...


    Zu den Motoren:


    APY: Der älteste und wohl einfachste S3 zum tunen. Nur Software bringt locker 259 PS und mit guter AGA gehen gerne 270 PS & über 390 NM.
    AMK: Der Facelift hat jetzt 2 Lambdasonden und mit Software gehen an die 249 PS mehr Leistung ist schwierig zu bekommen. Drehmoment je nach Ladedruck von 360 NM bis über 400 NM.
    BAM: Die letzte Stufe hat mit Software an die 255 PS und mit AGA gehen an die 265 PS, Drehmoment je nach Ladedruck 360 NM bis über 400 NM.


    VIel Drehmoment geht gerne auf Kosten der Kupplung. Je mehr NM, desto schneller ist die Kupplung durch.


    Optimiert man einen S3 nicht bis zum Limit, so hat man ein solides und alltagstaugliches Auto. Ohne AGA sollte man nicht über 1.35 Bar an Ladedruck fahren. Mit AGA ab Kat. sollte man die 1.54 Bar an Ladedruck nicht überschreiten.


    Grössere Ladeluftkühler braucht der S3 erst weit über der 300 PS Grenze. Nebelscheinwerfer raus bringt eine Abkühlung der Ladelufttemp. bis zu 10 Grad.

  • @Struja...du hasch ja en starche Diesel mit 450 NM serie. Fakt isch aber das de S3 mit 210/225 PS & 270/280 NM usgliefert worde isch. Mine isch zerscht vo OCT Tuning gmacht worde, Kurve vill zu spitz so das de Motor klopft had. Nachem löte hands nöd supi isoliert so das nach 1 j. MTM sStürgrät had müesse dur äs neus Ersetze. Sit dem hani druch vo 2800U bis fascht im rote Bereich. Also wie villi wüssed aber au nöd alli chumts nöd uf di Endleistig selber a wie zB 259 PS sondern wie dKurve verlauft und wie lang di hohi Leistig ghalte wird. Drum chan eine mit wenigee PS au links davo fahre;)

    Gott schütze uns vor Sturm und Wind und Autos die aus Japan sind :D\n\n*Love Audi AG Quattro GmbH & Turbo's*

  • Jap, isch au en 3.0 TDI :) ... het viel Nm, mit em Chip no meh, do magi hofendli en S3 no ;)
    Ehm, Sportec het bi mir gseid gha, Stürgrät use und den wido ie baue ... schad hani kei Homologation, aber merkt niemert. Igangs und Usgangsmessig isch den Interessant, wie erwähnt, Termin festgsetzt im Herbst :)



    I wör jedem Sportec empfehle, ABT isch eifach u huere tür, do zahlsch en 1000er meh, für fast glichi Leistig. MTM gits jo no in Waldshut, glaubs bi Basel i de nöchi oder so. Sportec isch super.

  • Ja Diesel lauft halt anderscht. Döt nützt leider kei Abgasalag was am Traktorsound dafür lauft das züg ordentlich flott. Also MTM had nur 1 Vertretig i de Schwiz und das isch bi Topcar in Uetendorf BE/ Usfahrt Thun Nord. ABT had zwar en Name aber de halted nöd was er verspricht. Über AMAG had mer den no dGarantie aber da das Züg online oder per ischicke vom Stürgrät lauft gits kei chlini Apassige am Auto so das villi wider i de Werkstatt landet. Ob Sportec oder Topcar MTM Schweiz isch glich, das züg wird suuber laufe;)

    Gott schütze uns vor Sturm und Wind und Autos die aus Japan sind :D\n\n*Love Audi AG Quattro GmbH & Turbo's*

  • Ja Diesel lauft halt anderscht. Döt nützt leider kei Abgasalag was am Traktorsound dafür lauft das züg ordentlich flott. Also MTM had nur 1 Vertretig i de Schwiz und das isch bi Topcar in Uetendorf BE/ Usfahrt Thun Nord. ABT had zwar en Name aber de halted nöd was er verspricht. Über AMAG had mer den no dGarantie aber da das Züg online oder per ischicke vom Stürgrät lauft gits kei chlini Apassige am Auto so das villi wider i de Werkstatt landet. Ob Sportec oder Topcar MTM Schweiz isch glich, das züg wird suuber laufe;)

    AMAG und ABT sind gauner und nur gueti Verkäufer würde abrate...wennd echli mit dene retsch über technischi aaglegeheite solets de Werkstatt Chef und de gseht denn no älter us....(meine Erfahrung) :dr:

    ******************************************************** \n\nEs wird immer einen schnelleren geben :kgw:

  • Ja Danke viel mol für die vielne Interessante Biträg,


    aber wies halt so isch die einte säget das isch besser die andere wieder um das..


    ich weiss sportec het ehn guete ruef nur billig sinds au nid grad und ja wenn ichs bi mtm würd mache denn würdi da glaub grad schnell uf ingoldstadt uefahre isch ja grad nebe dra bi ingoldstadt d bude vo mtm vom priis her muess mers na überlegge aber tendiere scho eher zu sportec vor allem au wen es problem hesch chasch schnell verbii und sie chönnds aluege , aber ja ebbe uspuffalag machi sowieso au na grad eini ihre bi mer aber na am überlegge ob milltek oder bastuck oder eisenmann und welli variante


    variante 1 ab kat ohni mittelschalldämpfer / non resonated ( sehr luut ) aber ja nid legal


    variante 2 ab kat mit mittelschalldämpfer / Resonated(echli weniger) luut defür mit legal


    oder variante 3 ab Turbolader Resonated Downpipe + Sportkat (Der Sound wird nicht viel lauter, aber ein wenig kerniger)



    d ufpuffalag scho besser vor ehm chiptune here mache demit sie denn d istellige uf d uspuffalag chönnd abstimme oder ?




    Mini Vorstellig isch das min S3 nocher öppes so tönt..


    http://www.youtube.com/watch?v=r5tpuoPr9Ms&feature=related


    und laufe gsehni ja denn aber wett scho so um die 380 nm ume .. da isch mer vor allem wichitg d nm... ;) und ja qualitativ guet..



    Gruess Raffi

    Das maß aller dinge?.................... Quattro und vier Ringe! ;)

  • Rame, mir sind bloss alllll einig das ABT nix wer de rescht chasch du entscheide. Is dütsche muesch au nöd. MTM Hauptstützpunkt isch zwar bi Münche aber zu Topcar.ch chasch au gah. Uf Freiburg (D) chöntsch au aber die sind wie AMAG -> kei aaaahnig vo de botanik <- den sie schicked dis Stürgrät uf Münche für 800 €. Wenn zu Sportec gasch muesch ihri Aga drunter tue, bi MTM ihr. Die 2 Tuner verbaued glaubs nur Milltek, Bn pipes, TopGear & Fox kei Bastuck.

    Gott schütze uns vor Sturm und Wind und Autos die aus Japan sind :D\n\n*Love Audi AG Quattro GmbH & Turbo's*

  • @ domeniktt


    also abt chiped min s3 nümme hend mer gseit ... ich han mol nochegfrögt hends gseit sig es zu alts modell.. k.a. wieso aber ja isch mer au glich det wil ichs eh nid mache loh, ja ich weiss scho das mtm au i de schwiiz ehn stützpunkt het und au a de grenze aber ich han denkt ich due das wenn ich bi de mtm mache loh würd mit ehmene schöne weekendtrip grad verbinde will d ibaudur isch ca.2.5 std. ja nei ich mache zerscht e uspuff alag here und denn wenn ich zumene tuner gange duet er eh e igangsmessig mache und denn chann er de chip grad uf die istellige vo de uspuffalag istelle wegem rückstau etc.. wo den weniger isch.. und den gihts nomol e usgnagleischtig.. also bimene seriöse tuner..

    Das maß aller dinge?.................... Quattro und vier Ringe! ;)

  • Hallo zusammen, wie viel kostet das chiptuniung an einem Audi S3 8l JG 1999 bei sportec?
    laut internetseite kostet es knapp 1000 .- ist das alles oder kommen da noch mehr kosten dazu?


    gruss und danke für die antwort :D 8)