reifendirekt

  • Jah voll die Falken hane au gha die send abe wiä häissi Slicks. Aber süsch bini zfriede und werdä wiiterhin dört bstellä, montiere chanes jo au selber vo selber. Lieferig esch ja unschlagbar!

    Gott sprach zu Moses: "kupplä bim Schaltä susch chrosät`s!" Doch Moses fand das Pedal nicht, er nannte dies dann "Powershift" :P\n

  • Das zahli au wenni pneu mitbringe tuen. Also semperit isch top, all uf de bärge fahred die hani gmeint. En alte mitarbeiter posted immer kumho uf sin jeep, sind wohl guet und langläbig. Ich bstell au immer bi reifendirekt. Bi 19er im summer klar, en 1000er döt und 1600.- i de garage, da zahli gern en lappe zum ufzieh:D aber stimmt scho, bi kollegepise chamer no günstiger. 18er conti 3 im winter für 800.- mit montage;)

    De winter mini summerpneu weg gno und winterpneu uf dfelge (original 16") dur useuchtr ventil alles drum nd dra > gratis ;D wenn mo sehr gueti Kollege het haah! :D bi de 20" gibi abr gern was ab ;)

  • Es isch immer so ne sach mengisch isch es günstiger bi reife direkt und den zahlt me no druf bi gwüse garage für s montiere :pu: als hete die maschine us gold zum glück gits so montage partner :frech: wo me bi reife direkt cha use sueche :prost:

  • ich rechne zu de Reifedirekt.ch Priise immer no 120.- dezue zum vergliiche.. Bir Toyota Garage zahli ab 17" 96.- und bir VW Garage meh als 120.- obwohl mr dört meh oder weniger sit über 15 Jahr Kund gsi sind.. Findes chli e Frechheit allerdings würdi für neui selber mitbrachti Reife au meh verlange zum Ufzieh.
    Apropos, de Kolleg hät en Golf V GTI Pirelli, die sind ab Werk mitem Pirelli PZero usgliefert worde. De chosted bi reifendirekt.ch ca. 180.- pro Reife und bi eusere VW-Verträtig händs ca. 750.- pro Reife wele verlange..!!! :dr: absoluti Frechheit, da lohnt sich reifendirekt no lang.... ;)
    Han jetzt übrigens mal en Komplettradsatz bi www.pneuexperte.ch bstellt. En Keskin KT4 in 8.5x18 ET30 und de Falken FK453 für insgesamt ca. 1600.- inkl Montage usw.. ;) isch ämu au en super Priis, oder..?! :)

  • Das die Garagen überhaupt von Reifendirekt Pneu aufziehen verwundert mich ...
    Wenn ein Unfall passiert und es am Pneu liegt wird doch der Mechaniker beschuldigt ?
    Oder wie ist das ? Mann sollte doch nur eine Arbeit abgeben die man es Verantworten kann ... ?
    Ein Kollege von mir montiert keine selbstmitgebrachten Pneus

  • Reifedirekt macht ja dpneu nöd sälber goliathppower:D ich ha hüt mini 19er wider druf, en riiise nagel drin ka. De use und gflickt mit radwächsel 50.- gaht ja no. Aber krass findi wenn e garage de stammkunde zu de übertürti pneu no en ufschlag fürs ufzieh, ventil, umwuchte & montiere ufschlag verrächnet. Sehr kundefründlich;)
    STRUJa, du hasch no besseri kollege als ich:p aber frech findi AMAG scho am tel, wie vill zoll sind ihri felge? Ich, wiso meined sie? Ja ab 18 zoll gits ufschlag. Ich, ja sie sorry aber vo wege meh ufwand. Das macht dmaschine hüt als moderni garage, nei danke AMAG!

    Gott schütze uns vor Sturm und Wind und Autos die aus Japan sind :D\n\n*Love Audi AG Quattro GmbH & Turbo's*

  • Gott segne Kollege wo Meche sind und die chli garagene. Konzerne wie AMAG Übertriebed zf höchstem mass und den hends amel kei Ahnig. Shad sinds so unfrndlich bi audi au so. Aber marke selber top :p

  • Ich gang sit es paar Johr zom Pneu Auchli in Oftringen. Super Buude! Mega nätti Lüüt, chasch eifach verbigo, nemmed sich emmer zit ond han no nie me zahlt för en Pneu als bi reifendirect.ch....hans vergleche....

  • Naia min Mech seit mir bstell Pneu bim reifendirekt und los do anne liefere so günstig wie die cha ich Sie dir nöd a büte und ich zahl Fr. 40 fürs ufzüche, mer muäs aber au dä zuä sägä das dä Mech än Kolleg vo mir isch.

  • Naia min Mech seit mir bstell Pneu bim reifendirekt und los do anne liefere so günstig wie die cha ich Sie dir nöd a büte und ich zahl Fr. 40 fürs ufzüche, mer muäs aber au dä zuä sägä das dä Mech än Kolleg vo mir isch.



    so öbis ähnlechs hät mr de Mech vor Toyotagarage au gseit.. Ich sölli die Reife ja selber bi Reifendirekt bstelle. Er findi die Priise vor Garage völlig übertribe und verstaht die Lüüt ned wo bi ihne d Reife bstelled.. :)

  • Chumt immer druf wie mer zu dere garage staht. Aber wo im winter zu ne neutrali garage bin im quartier mit aviatankstell hands für 4x 18er a 400.- welle ohni arbet. 50% isch da nur scho gwünn aber wönt nomal fürs ufzieh entlönt wärde;)

    Gott schütze uns vor Sturm und Wind und Autos die aus Japan sind :D\n\n*Love Audi AG Quattro GmbH & Turbo's*

  • das stimmt, reifendirekt isch nömme unbedingt di günstigsti pneuquelle, bi villne garagiste (au bi mir) choschted s ufzieh, vo reifendirekt-reife meh, als, wänn mers bim mechdirekt chauft.


    zu starperformer, das isch kein reife, sondern e rollendi katastrophe, bsunders wänns nass isch, sind d gripverhältniss meh wie undgenügend. es lohnt sich nöd bim reife z spaare. :wh:



    Jo darum ha ich jo gfroget, aber danke fürd Antwort Roger, ich für mich chauf immer Markepneu, werd ich jetzt aber wohl für mini Schwöster au mache.

  • Meine Erfahrung mit Reifendirekt.ch


    Bisher 3 Bestellungen, welche davon 2x alles tiptop geklappt hat.


    bei meiner letzten Bestellung anfangs April kamen die Räder 1 Woche später zwar an... es waren aber die billigeren Hankook Ventus S1 Evo2 anstatt meine gewünschten Evo1, welche deutlich teurer sind...


    Hab telefonisch reklamiert und die Dinger wurden einige Tage später wieder abgeholt...


    Hätte am 23.4. die Richtigen bekommen sollen, aber scheinbar haben sie diese an eine falsche Adresse geschickt...


    Hab dann umgehend nochmals reklamiert... :(


    Fazit: Die Karre steht nun 1 Monat seit der letzten Benützung still und ich kann nicht wie geplant, weiter am Auto schrauben.. :janu:


    Echt zum :pu: wenn man auf andere angewiesen ist...