mfk - angst

  • sali zämme - wiener scho gläse hend hani mir e golf kauft und muessen irgendwenn im früelig go vorführe... frage


    - söll ich s lenkrad wechsel (300mm)? und widr s original drufmache?
    - d liechter mit em krütz dine sötti scho wächsle oder? (liechter wie do:http://www.vw-scene-westthueringen.de/Autos/charlie_g.jpg)
    - de bhösei blick (öppe wie do http://www.vw-scene-westthueringen.de/Autos/charlie_g.jpg) muessi abneh?


    muessi sunsch no uf was speziell luege?



    danke schomol :)

    \n

    °°° AUDI A4 3.0l. S-line °°° \n

    \n

    \n

    °°° AUDI RS6 Biturbo °°° \n

    \n

    \n°°° GOLF II GTI WoB °°°

  • Da muesch du gar kei Angst ha vor dr MFK. Wenn du es Guätachtä hesch vom BösenBlick lahsch nä dra.
    Wenn d fadäkrützschiinwärfer es E Prüfzeichä hend chasch si au dra lah.
    Lugsch druf das dis auto kei ÖLE VERLUSCHT HET, Dr motor suuber isch, Brämsänä funktioniärät... etc.

  • 1. Lenkrad: Du hesch en Golf 2 det darfsch max 32cm ha will sust nümme de Tacho 100% gsehsch..!
    2. Schiiwerfer sind erlaubt.
    3. de bösi blick isch erlaubt.



    JEDOCH chönt Nr. 2 + 3 nöd mitenand schaffe... :(
    Han mine letschti vorgfüehrt... denn hani das törfe ghöre:


    Schwiiwerfer erlaubt und bösi blick au .. jedoch isch de bösi blick für DIE schiiwerfer nöd erlaubt.... chasch ja us sicherheit de blick weg neh.. abe risch halt wieder kantonbedingt...


    und bi mir hends no gmotzt wege de blaue lämpli... antwort vom expert:


    lämpli erlaubt... aber nöd für die schiiwerfer haha :D

  • Zitat

    Original von Golfer86
    Ja es muess nur es 30er si aber bim Golf 2 gsehsch ebe nöd dä ganz Tacho und darum tüends huere blöd.


    @ ads1: Händs bi dier s'Lenkrad itreit? Bi mier händs nüt itreit?


    ja habe es bei mir eingetragen lenkrad 300mm sowie auch getönte scheiben fahrer & beifahrerseite :rolleyes: :D



    Zitat

    Original von CROMafi
    1. Lenkrad: Du hesch en Golf 2 det darfsch max 32cm ha will sust nümme de Tacho 100% gsehsch..!


    und wie ischas ächt bi mir?? gseh der tacho ou nid ganz fahre a golf3 und ha as 300mm ihtreit...
    ----> würd ender säga das isch je nach luna vom expert ;)

  • Es Sportlenkrad mit mind. 300mm Durchmesser muas kei Zulassig ha, jedoch muasma uf da Tacho gseh.


    Es Sportlenkrad unter 300mm Durchmesser brucht en Zualassig und ma muas uf da Tacho gseh.


    Jedoch denki das mitem uf da Tacho gseh wia ads1 gschriba het.. je nach luna vom Expert oder Polizist.


    MfG Marcel:)


  • ha an mi polo e 28 lenkrad dra gmacht bi go froge wege itrage er het gseit: kei problem isch ine ghockt het gluegt und alles ok

  • Zitat

    Original von Budnik


    ha an mi polo e 28 lenkrad dra gmacht bi go froge wege itrage er het gseit: kei problem isch ine ghockt het gluegt und alles ok


    Oke das isch möglich.. Also i han dr MFK im Kanton Graubünda amol ahglüta und dia hend miar das aso gseit.


    MfG Marcel:)

  • MFK ist eine riesengrosse Lotterie :du:
    Kommt immer darauf wer man hat und wie gut dieser gelaunt ist... das ist so meine Erfahrung mit der MFK... Die haben bei meinem Passat 35i ein Gewinde eingetragen da kommt man sonst in den Knast!! c.a 8cm tiefer ohne DTC und der Experte ist nicht mal gefahren mit dem Auto!!! Nur Meter von Nabenmitte bis Kotflügelrand und fertig, eingetragen! Aber eben so lange man ein paar Zahlen und Daten hat ist alles nur noch halb so schlimm.


    Grüsse Patric

  • 2. Schiiwerfer sind erlaubt.
    3. de bösi blick isch erlaubt.



    JEDOCH chönt Nr. 2 + 3 nöd mitenand schaffe... :(
    Han mine letschti vorgfüehrt... denn hani das törfe ghöre:


    Schwiiwerfer erlaubt und bösi blick au .. jedoch isch de bösi blick für DIE schiiwerfer nöd erlaubt.... chasch ja us sicherheit de blick weg neh.. abe risch halt wieder kantonbedingt...




    Das chani nur bestätige. Het mer de Chefexperte vom Schaffhuuser STVA au gseit...


    Waser au no xeit het: Wer mitemne böse Blick ume fahrt, und weder es Guetachte, no en Iitrag het (die einte STVAs träged de bös Blick ii), chunt e schöni Buess über, vo 300.- !!!! ( in Schaffhuuse)


    Rechti Holzchöpf, aber jo. Papa Staat macht was er will. Bös Blick wegnääh fürd MFK, denn passt das scho. Chasch jo inere Polizeikontrolle immer no sege du hegschs Fahrzüüg mitem böse Blick vorgfüert und das seg so in Ornig xi.:) greez

  • Zitat

    Original von GTI_1988
    Waser au no xeit het: Wer mitemne böse Blick ume fahrt, und weder es Guetachte, no en Iitrag het (die einte STVAs träged de bös Blick ii), chunt e schöni Buess über, vo 300.- !!!! ( in Schaffhuuse)


    das isch ja gar nümme schön :)


    nun ich han die schiiwerfer mitem böseblick scho übernes halbs jahr dra bin ca. 5x id kontrolle cho und NIE isch öppis gsie also gar NIE ;) han all papier geh luegets ah und fertig...
    also hans jetzt wieder dra...:P

  • jungs dankeschön... ich lueg dassi die scheiss uswies bechum und denne los ich sie dra -



    wegem tacho, de isch digital nid analog, und vo demher denk ich dass s 300 er goht will ich di ganze zahle gseh... nid?



    thx :)

    \n

    °°° AUDI A4 3.0l. S-line °°° \n

    \n

    \n

    °°° AUDI RS6 Biturbo °°° \n

    \n

    \n°°° GOLF II GTI WoB °°°

  • Zitat

    Original von itnesh
    wegem tacho, de isch digital nid analog, und vo demher denk ich dass s 300 er goht will ich di ganze zahle gseh... nid?


    das hani ou im chopf ka...das silverstone serie a digital tacho het ka...
    aber nid ganz sicher gsi...



    --->dänka das passt scho... ;)