Meine Felge "eiert"

  • Jäjo gibem die Gnuegtuhig need... Do es Bispiel --> TT Rädli, send bauglich mit de S3 Rädli und hani au druffe: Audi TT Felgen


    17 Zoll findsch günschtigeri Pneu und simmer ehrlich, im Winter isch tüüf und breit sekundär :) Ich han öbrigens nur 3 Läppe zahlt für de Satz, evtl findsch no was günschtigers oder d Pneu woner druff het sind evtl no guet.

  • Merci für eues engagement :)
    Die pneu woni etz drufe han hani erst gad kauft, endi letsti sesion, also bin demit nur knapp 400-500km gfahre...
    Ich versuechs mal mit dem FelgeZäpfli zrede sust lahni notfalls dFelge det...


    Aber me sött wükli allne wo in zuekunft e Felge zrepariere hend klar mache das er uf keinfall zudem "wanabee" gaht..


    Wemmer im google igit: felgenreparatur . Sött stah: NICHT beim Felgenprofi!


    Zitat

    En Shitstorm uf FB wer ebe au no e gueti möglichkeit. :D


    Gueti Idee aber ich Boykotiere Facebook scho :evil:

    Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.

  • da komm ich jetzt nicht mit, man wusste ja schon vorher um was es get.
    man hat die felge dan trozdem zu dieser firma gebracht.
    und nun regt man sich auf?


    selber schuld. ich denke für 600sfr hätte man einen ganz passablen satz felgen gekriegt. oder man hätte einige inserate gemacht dass man eine sucht.


    :v:

  • Zitat

    da komm ich jetzt nicht mit, man wusste ja schon vorher um was es get.
    man hat die felge dan trozdem zu dieser firma gebracht.
    und nun regt man sich auf?


    selber schuld. ich denke für 600sfr hätte man einen ganz passablen satz felgen gekriegt. oder man hätte einige inserate gemacht dass man eine sucht.


    :v:


    schon einfach mal noch so herein platzen und schreiben selber schuld ... sehr gute Hilfe und sehr nützlicher Post!
    wenn du alles gelesen hättest dan hättest du auch bemerkt das erst nachdem ich die Felge zur Rep. gebracht habe herauskam das dies eine Lumpenfirma ist.



    Lesen und schreiben lernst du doch gerade in der schule!? :u:

    Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.


  • Woow ich han mit em Chef a de Autozüri gredt, das isch ja wohl eine vo de unfründlichschte und ufdringlichschte Mensche woni bis hüt kenneglernt han. Diskretions zone seit dem wohl gar nüt, so nöch wie de chunt bim rede. :pu: Und absolut übertüüürt... :dr:


    Min vater isch ade autozüri gsi und hettmer vo ihm en guetschi bracht vo 50.- und er het vo ihm gseit becho das dreparatur ca 150.- koste wird, woni denn zu ihm ussegfahre bin sinds 4-600.- gsi...


    Frechheit, habe gerade nach 4 Wochen warten auf eine einzige Felge das Telefon vom Felgenprofi bekommen ich könne die Felgen abholen für 650.-


    Ich habe die felge ohne Pneu dorthin gebracht und ich wollte sie nur repariert haben ohne jegliche Optische ausbesserungen.


    Ich dreh Dure!!!


    naja, die chronologie...


    und ja,schreiben lerne ich grad extra für dich.


    wer im glashaus sitzt...


    :w: