• hey lüüt ganz wichtig!


    ich bin bi dr mfk nöd durchecho...han eine verwütscht wo 13 jahr bi vw gschaffet hät und mis auto vo a-z beastandet hät. bruche unbedingt für en GOLF 3 VR6 en MITTELSCHALLDÄMPFER! ihr sind mini letsch rettig...autoverwertige händ nüt.... ?(


    bruche dringend eui hilf....

  • Zitat

    Original von VR6-Fahrer
    Hi
    Also ich hätte noch einen Golf 3 VR6 Mittelschalldämpfer mit Baujahr 91 oder 92. Hat aber ein bisschen Rost. Ich könnte dir ein Foto machen heute Abend, wenn ich zuhause bin.


    MfG Marcel:)



    wär mega froh drüber...meinsch würs durecho bi dr mfk?


    danke für di schnell antwort...

  • Hmm, i kans nid genau sega.. I müasst de Mitteltopf amol suacha und denn beguatachta;) Er het eifach zwei Roststella und evt. könntama döt auno a Blech drufschweissa wenns halt nid go wür..


    Aber eba.. i macha z Bild hüt Abed und denn kaschna jo mit dinem amol verglicha.


    MfG Marcel:)

  • has ez gseh.. hani voll falsch gläse... :v:


    uuuppssss... ha doch dänkt das wär chli bescheuert. :u:


    dBulle sind ja shco doof, aber grad so?! :D


    also SORRY :rolleyes: (sind wir nicht alle mal ein bissl blond? ;))

  • Also han nohgluagt in dr Garage und nocher ischmer in Sinn koh.. dassi de Mitteltopf weggworfa han, willi de nüma brucht han.. Tuatmer sehr Leid hot-bull, aber i han würkli gmeint i han de no..


    MfG Marcel

  • carrotec in wetzike. die händ sicher öpis. han mine dete kauft. han für msd mit esd (orig endtopf) 250fr. isch zwar viel gsi aber top war.


    www.carrotec2000.ch


    chasch säge häsch adresse vom deniz (de mit em beaurdaux vr6 :D)

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

    Einmal editiert, zuletzt von deniz06 ()

  • Zitat

    Original von deniz06
    carrotec in wetzike. die händ sicher öpis. han mine dete kauft. han für msd mit esd (orig endtopf) 250fr. isch zwar viel gsi aber top war.


    www.carrotec2000.ch


    chasch säge häsch adresse vom deniz (de mit em beaurdaux vr6 :D)


    mueschem nömm alüüte....han ich scho gmacht hüt nomtag.....er hät nüt.... :(

  • hey lüt merci vill mal für eui hilf...au ich han hüt de ganz tag na umetelefoniert....ca 30 autoverwertige hani agfäget....läck genau de MSD isch überall gsuecht! niemert hät so eine. unglaublich...neu chostet er glaubs 400.-- und wennis auto wett verchaufe wetti eigentli nöd na sovill zahle. hm...wird morn no ein alüte mit der hoffnig er hät en bruchbare.


    falls ihr glich na öpis köret oder wüsset..... :].....merci scho im vorus.

  • Zitat

    Original von hot-bull
    hey lüt merci vill mal für eui hilf...au ich han hüt de ganz tag na umetelefoniert....ca 30 autoverwertige hani agfäget....läck genau de MSD isch überall gsuecht! niemert hät so eine. unglaublich...neu chostet er glaubs 400.-- und wennis auto wett verchaufe wetti eigentli nöd na sovill zahle. hm...wird morn no ein alüte mit der hoffnig er hät en bruchbare.


    falls ihr glich na öpis köret oder wüsset..... :].....merci scho im vorus.


    Ich kenn eine wo in wezikon a dä Motorestr VW und Audi schlachtet dä hät jenschtes teili lüt em a !



    Rosenberger 0796473161

  • Zitat

    Original von G-Laden


    Ich kenn eine wo in wezikon a dä Motorestr VW und Audi schlachtet dä hät jenschtes teili lüt em a !



    Rosenberger 0796473161


    das isch doch carrotec wo ich obe inetah han? in wetzike im industrie gebiet.. wo mercedes werkstatt isch etc.

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben