LED Rückleuchte Golf V frage

  • Hoii zäme..
    ha welle frage ob ich evtl. probleme wörd becho mit de cops wenn ich die LED röcklüchte drah tue wörd :



    I han ebe am heck ke zuesätzlichi reflektore drah.. zwari ha scho paar golf v gsehmit dene röckliecher wo au keini reflektore kah hend..
    het öber erfahrig demit?

  • Ich han das Thema noni lang uf de MFK ka. Wende alli E-Priefzeiche druf sie, den isch scho mol guet. Alli Rücklüchte mit Abdunkele Reflektore sind erlaubt.
    Aber du muesch zuesätzlich hinte am Ato no Reflektore dra mache wo nit abdunklet sind und die bruche au e-Priefzeiche. z.b. Helle het.
    Ich han au dunkli druf und han mer paar Reflektore kauft und es Magnet drunter kläbt. So wens polizei gseht. druck ich die schnäll druf.

    \n\n\nDie drei grössten Krisen im Leben eines Mannes: Frau weg, Job weg, Kratzer im Lack :prost: :prost:

  • Ich han das Thema noni lang uf de MFK ka. Wende alli E-Priefzeiche druf sie, den isch scho mol guet. Alli Rücklüchte mit Abdunkele Reflektore sind erlaubt.
    Aber du muesch zuesätzlich hinte am Ato no Reflektore dra mache wo nit abdunklet sind und die bruche au e-Priefzeiche. z.b. Helle het.
    Ich han au dunkli druf und han mer paar Reflektore kauft und es Magnet drunter kläbt. So wens polizei gseht. druck ich die schnäll druf.


    HALT STOP... Dini schilderig mit dem MFK ist zwar korrekt, aber extrem Abhänig vom Prüäfer oder vom Prüäfigsort. Nur will es E-Prüäfzeiche druf isch, heisst das no lang nöd, dass erlaubt sind, z.B. muäss s Liechtbild au no stimme! - Was ich han müässe a min Liechter erfahre....


    Ich rate um 100% sicher z si, schriib es Email ad MFK und loh Dir das bestätige! Us eigener Erfahrig weiss ich, dass d MFK bi äs en Computer hät, det sind alli Lampene druf, det händ Sie direkt en Azeig: Rot = nöd erlaubt / Grüän = erlaubt, alles o.k. / Gelb = prüfen! (z.B. Liechtbild)...

    Danke, Suti

    \n

    :w:

    \n\n________________________________________________________________________________________________________________________\n\n\n

    Das Leben ist wie eine Schachtel Pralinen, man weiss nie was man kriegt!

  • Wie wärs mal damit die ganze Beschreibung der Rückleuchten durchzulesen?????


    ".bei dieser Farbvariante müssen zusätzliche Rückstrahler am Fahrzeug angebracht werden"


    R32 Heckschürze montieren, da sind Reflektoren formschön integriert ;)


    Mfg Tom



  • Ja merci füre tipp!


    nur cha ebe leider ned die r32 heck drah mache.. will han 4 röhre-uspuff drah!
    und diffusor für 4 röhre findi nirgends?!

  • Forcar.ch sind Hauptimporteure vo Dectane und bi ihne bechumsch au es Biiblatt für die Hecklüchte wo du denn bi de MFK (oder Polizeikontrolle) zeige chasch.
    Somit sind denn zuesätzlichi Reflektore nöd nötig da Sie so prüeft worde sind.


    Wenn die Hecklüchte grad bi Ihne kaufsch, bechumsch au es Biiblatt.