Golf 2 GTI 16V high tech wer weiss genaueres?

  • Hitte bini nu ide Garage gsi und i han nu en komplette satz ATS felge in 15 Zoll gfunde...so ufe ersti blick hend die ekei schäde...mou luege weni ekei choifer finde de wirdi dermit es biz umfahre...hitte hane nu rasch glupf...Rost weiss de gar nid was das isch..und de uspuff gsed we neu uis...vermuetli isches nu de ersti oder so...


    Wasi nu mache muess si dbrämsschibe hinde de motor useputze wiler völlig verstaub isch...einisch richtig poliere und derna ufd MFK dermit...


    Eppis anders churz...dfirma ATS gids nu oder? han ekei Papier zu dene Felge und ja falsi dermit umefahre de möchti dronal schone und dATS montiere da dronal Felge sit em afang druf si...

    Bilder

    • ats_cup_200.jpg

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

    Dieser Beitrag wurde bereits 1 Mal editiert, zuletzt von Mandacori ()

  • a ok super de chani dpapier sicher derfür ha... wasmi aber nu wunder nimmt..häts vo dem modäll nu es anders geh? aso met 5 Speiche oder eifach met weniger Löcher? i hanleider ekeis foti dervo gmacht...mou luege weni more derzue chume wirdi nu eis mache und iestelle...


    Merci vell mol...i hoffe das gnueg lang dermit wirde spass ha bevorne verchoufe...oder en choifer finde...

  • hehe die ats han ich au :) mini sind eifach gäll. han sie wo ich de golf 1 gholt han gratis übercho :) 7x15 gäll? weisch du et vo dene?

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • ja es hät mehreri geh.. ich glaub et25 oder so.. isch das seltenerige model. gits fascht nüme :)

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • hmm i welem sinn sältniger? was isch anderst gsi be de anderne?


    Am liebste würdisi am Cori montiere aber die si eifach zchli i jedem sinn...

  • also es git 7x15 und chlineri.. die wo die chlineri ipresstüfi händ die häts fascht nüme.. die chömed mega use im 1er..

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • So de Golf isch verchauft...isch schad aber wahr.. derfür hedne en Liebhaber kouft da heisst er wird eso blibe wener isch...immerhin das...

  • Das ,,Täfeli" auf der beifahrerseite ist die Nummer deines Fahrzeuges, es gab damals nur eine gewisse Stückzahl, wieviel weis ich jetzt nicht.
    Denn 16v High Tech gab es NUR in weiss.
    Wenn das auto absolut original ist und in einem top zustand ist er viel wert.
    Der Digifiz ( Digital tacho ) ist original deswegen heisst er auch High Tech
    Wenn du eine zweistellige Nummer auf deiner Plakette hast um so wertvoller.
    Auf der C-Säule hat das Fahrzeug noch eine Aufschrift, wenn die drann ist, noch besser :-)
    Gruss Seimoner

  • Zitat

    Original von seimoner
    Das ,,Täfeli" auf der beifahrerseite ist die Nummer deines Fahrzeuges, es gab damals nur eine gewisse Stückzahl, wieviel weis ich jetzt nicht.


    1000 stk, isch aber vo VW nie bestätiget worde ;)

  • Also ich habe einen weißen Hightech,

    Ist ja wirklich ein seltenes Auto geworden.

    Es gibt ihn aber wirklich.

    Nur 1000 Stück wurden von gebaut, kenne nur 3 andere die noch einen haben.

    Er hat digifiz Tacho und Plakette am Amaturenbret und elektrisches original VW Schiebedach. Dazu hat meiner auch die originalen Ronal R8 Alufelgen in 15“.

    Bei Interesse könnt ihr mich gerne anschreiben, wenn Preis stimmt gebe ich ihn ab.

  • VOLKSPOWER  

    Schade fehlen da die Decals... aber die Hightech gefallen mir wirklich gut. Schmale Stangen, Digifiz, Ronal, ich glaube die Heckblende war ja auch Serie bei denen?

    Meiner hatte zumindest passend zu den Rückleuchten die rot/schwarze Heckblende montiert, sogar noch eine nachgerüstete elektrische Schiebedachbetätigung mit integrierter Leseleuchte wenn ich mich recht erinnere..