Zylinderkopf bearbeiten??

  • Hallo, wie kann man auf einfache weise (ohne spezial werkzeuge, bzw. maschinen) einen Zylinderkopf bearbeiten eines 2er Golf`s, hat da jemand von euch so was wie eine anleitung oder tipps?


    Grüsse

  • das kannst du mit titanfräser für an den luftschleifer (lufthäx) machen.
    aber es isst nicht so einfach. am besten fragst du mal mr. turbo hier im forum, der hats echt drauf.


    oder lässt es gleich bei ihm machen

    das leben ist zu kurz um ein normales auto zu fahren\n\n :ablach: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!CORRADO GOLF 8V TURBO CH GEPRÜFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ablach: \n

  • Zitat

    Original von domg60
    das kannst du mit titanfräser für an den luftschleifer (lufthäx) machen.
    aber es isst nicht so einfach. am besten fragst du mal mr. turbo hier im forum, der hats echt drauf.


    oder lässt es gleich bei ihm machen



    Danke für die Blumen!


    Es ist wirklich nicht gerade einfach,und ohne spezialwerkzeug lohnt es sich kaum am Kopf was zu machen.Den das was was bringt geht nur mit Spezialwerkzeug.

  • wieviel verlangsch fürd bearbeitig vomene Zilinderkopf? Mine wär zum grad planiere. Hett das nachher en ifluss mit em Abgastäst oder oder mit süst öpis anders? I bimers grad am überelegge wilne nächstes wider uftue zum dichtige wächsle.

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

  • Chund druf ah was. 8V oder 16V.
    Der chopf plane macht me geng ersch am schluss,we als fertig isch nid vorhär.Cha i o mache,isch kes problem. E Chopfbearbeitig het nid grosse ifluss uf d abgaswärt,das isch d Nockewälle wo der öpis cha mache.Ah, da Aasugbrüg isch o geng derbie,wird komplet bearbeited.

  • jo doch NOx also Stickoxide stiiged!!! je mehr verdichtig en motor hed desto heisser wird verbrönnig im brennruum umso mehr stickoxide wirdet produziert. aber solangs bim abgastescht under 100 bliibet isch das au kei sach!! also wäge plane musch no kei bedänke ha! Grüessli

  • Wenn du vo 100 verzellsch, dän meinsch du sicher HC, also Kohlenwasserstoffe. E Chopfbearbeitig bestaht ja nöd hauptsächlich darin das mer d'Verdichtig grausam erhöht, sondern das mer Kanäl bearbeitet etc. Also häts nöd so en grosse ifluss uf d'Abgaswert...

  • mine isch en 16v. I han dänkt de chopf planiere wiler es biz rund isch. Ha szspot gmerkt woni de motor vor 3.5 johr mol usenander gno han und all dichtige gwächslet han. Kanalbearbeitig und so muess nid si. Dnockewälle wotti nu die original dinne lo wili mi nunig entschiede han wasi mitem Cori möcht mache nachdem de Chäfer fertig isch. Muesi angst ha das de Motor zheiss wird nach dere bearbeitig? We gseds us mit de verdichtig. Muessmer derte en anderi dichtig neh oder chamer die originali vode VW verwände? Vo dem her gsed dasi sowiso en nüi dichtig satz fürd asugbrugg füre ventilchopf und füre Zilinderchopf bstelle muess. We gseds mit de Chölbering us. Chamer die ustusche ohni dasmer dchölbe muess usbue? Chamre die vo obe ustusche? Die wärit bi mier ou langsam dure. Han en Hoche ölverbruch. 0.5 liter uf 400 km ca.

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  • ja hat keinen grossen einfluss. hab am montag mein corrado eingestellt


    mit kopf+ansaugtraktbearbeitung von mr. turbo
    -284/272 Grad
    -theibach chip 68er rad
    -rs lader
    -grosser llk


    ohne kat gemessen und hatte vor dem kat einen hc wert von 30 oder wie das heisst also ich bräuchte nichteinmal einen kat. :tongue:


    also lob an mr. turbos bearbeitung!!!!

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  • Also, wir sprechen hier immer noch von Strassen und MFK tauglichen bearbeitungen. Und da wird die Verdichtung nie so erhöt das das ganze zum Problem wird!
    Bei der Motorthemperatur wirst du kaum was merken!
    Bei der Zylinderkopfdichtung nimmst du eine Originale,die tuens lang,sonst kannst du immer noch die vom G60 verwenden.
    Wegen den Kolbenringen,das geht leider nicht so einfach wie du dir das vorstellst!
    Zuerst muss der Kopf runter,danach die Oelwanne, dan musst du die Pleuel lösen und dan kanst du die Kolben nach oben herausstossen,anders ist das nicht machbar.


    Habe da mal ein beispiel wie das so grob aussehen könnte

  • hmm ok. Aso de lanis mitem bearbeite und mach nur dplanierig. Möcht nu warte willi nid weiss wasi dermit mache. Wene verchaufe de isch das gäld eifach use und chan ou nid so viel verlange für mi chare. Dplanierig ischmer wichtiger. Das mite Chölbering hamer eifacher vorgstellt aber i las lasi solang dases god. Falsi mi entscheide in zpalte de machi sicher die arbet wiliso oder so en nüe rumpf ibue. Aber jetzt de ganzi ufwand zmache hani überhaupt ekeilust und ou ekei zit wili sauto täglich bruche.

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  • Solange die Kopfdichtung dicht ist, brauchst du doch den Kopf gar nicht erst zu demontieren.Ist doch alles OK,weil das ist wirklich dann rausgeschmissenes Geld!

  • Sägemers eso es isch nid 100% dicht. Aber de verlust isch so minimal. Isch gschider wenis lan la si. han hit obe nu mitem Vater drübert gred un der hed gmeint i sölls la si la. Erst spöter weni allefals de ganz motor usenime söli das mache. I möcht eh en nüe rumpf iemache und dena chani grad nu de chopf la mache.

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  • Zitat

    Original von benelananconda
    also cha euch nume allne ä chopfbearbeitig vom mr turbo empfälä.... das isch absolut super und mega suber gmacht... isch halt när scho sexy zum fahre mitere drehzahlsau...



    Benel, tue nid geng übertribe! :D


    Merci glich!


    Bi übrigens gad amene S2 Chopf dranne, womer i d 7-800 Pferder region wei. ;)



  • nei ehrlech reto... bi mega z fridä...


    ou darf i mal cho luege...?? da hätti de o mal ä chopf zum mache...