Erfahrungen Milltek

  • Hallo zäme


    Wie oben erwähnt möchte ich euch fragen was ihr so für erfahrungen mit der Marke Milltek gemacht habt??


    Habe eine Offerte, komplette Auspuffanalge downpipe, de 2 kat, mitteltopf und endtopf für 3250.- 2.37 zoll
    wet ebe scho e 3zoll, was heit ihr so für erfahrige mit de div. Zoll?



    was meinet ihr zu däm priis?


    lg

  • Hoi Roninio


    I han bi mim Cupra au ä Milltek drunder.Sie isch guät verarbeität in V2a gfertigt und vodä Passgnauigkeit top.


    Dä Sound überzügt au:-) isch im Teillaschtberich schön dezent,bi Volllascht hesch Sound.


    Zum Pris chani jetzt nöd vill sägä, aber loh mi rotä hesch du das Agebot vo dä Digit-Power?


    iIchan suscht au Milltekalage uftribä. chan dir suscht mol dä Pris abklärä. ischs für dä 2.7 s4? AGB Motor?


    Gruäss

    "Beschleunigung ist, wenn die Tränen der Ergriffenheit waagrecht zum Ohr hin abfließen!" - Walter Röhrl


  • iIchan suscht au Milltekalage uftribä. chan dir suscht mol dä Pris abklärä. ischs für dä 2.7 s4? AGB Motor?


    Brüchti na es Zertifikat für de 2.7 s4 b5 mit AGB chasch die au uftribe? :)

  • Ich habe mir eine Milltek ab Kat für den Golf4 V6 4Motion besorgt.
    Optisch ist die Anlage sehr gut fürs Geld.
    Morgen kommt die Milltek unters Auto, dann werde ich noch die Erfahrungen ( Passgenau, Sound usw. ) schreiben.


    Gruess

  • Ich han e Milltek ab Kat bim TT. Ha oft kört das härstellig & passgenauigkeit top sind, chas bestätige:) im verglich zur serie AGA sicher piz lüter und brumiger, aber dezänt. Du hasch halt 3l und en komprässor, das wird scho schön fauche ;) bim neue golf R tönt sie würkli geil:D check doch mal youtube ab.

    Gott schütze uns vor Sturm und Wind und Autos die aus Japan sind :D\n\n*Love Audi AG Quattro GmbH & Turbo's*