Slalom Seewen

  • Am Sunntig, 2.5.2010 isch de Slalom Seewen. Wär vo euch isch dänn am Start?


    Das isch en chliine, änge, technisch interessante Parkplatzslalom. Ich fahren das Jahr zum erschte mal.. nimmt mi wunder, wies lauft! d wättervorhersag tönt guet, warschiinlich rägnets :frech:

  • Ich bin am Start, hab aber meinen alten Polo dabei, hab Probleme mit dem neuen.

    Gruss


    Chris
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    Wer schweigt, sitmmt nicht immer zu.
    Er hat nur manchmal keine Lust mit Idioten zu diskutieren.
    -----------------------------------------------------------------------------------------------

  • Ich bin nöd ume.... mini Fründin entfüehrt mich ines Weekend.... sölls rägne was es mag.. :) Seewe passt mir eh nöd so. Bin chli de orientierigstubel und han jedes mal müeh zum de wäg dur de villi Töggelwald z finde! Mir ligged Streckene besser wo mer nöd fasch fahre chan.... :) Vilicht chumi defür in Ybrig weiss es aber nonig, isch aj au en Töggelwald. Wünsche eu uf jede fall GOOD LUCK!

  • Börni Die Welt ist klein, wie wir am Sonntag festgestellt haben :)


    Für mich hatte es noch viel zu wenig Regen.


    [YOUTUBE]x2fviYRw9wk[/YOUTUBE]

    Gruss


    Chris
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    Wer schweigt, sitmmt nicht immer zu.
    Er hat nur manchmal keine Lust mit Idioten zu diskutieren.
    -----------------------------------------------------------------------------------------------

  • 4 Bernhard Roger, Steinmaur VW Golf 2 16V 1781 0:55.57 10 0:55.61 0 0:55.95 0 1:51.56


    2 Birrer Christian, Inwil VW Polo G40 2198 0:54.74 0 0:54.68 10 0:54.82 0 1:49.56



    nöd schlecht.. gratuliere für de 4. rang :wh: und natürli für de 2. rang. super sach :D (wenn das du bisch cbracing :)

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben

  • deniz06. Jeep, das war ich mit dem Polo

    Gruss


    Chris
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    Wer schweigt, sitmmt nicht immer zu.
    Er hat nur manchmal keine Lust mit Idioten zu diskutieren.
    -----------------------------------------------------------------------------------------------

  • Danke Deniz,


    4. rang isch würklich nöd schlächt, doch das bedüüted dass immerno 3 hecktriibler vor mis gsi sind... und das im räge!


    de kurs isch huere äng gsi, bim christian sim video gseht mer sehr guet, wiemer mehrmals voll am aschlag gsi isch!!! mir persönlich isch das chli z äng und min motor hetti aulieber nochli meh dreiht.. aber ebe.. mer chans au als useforderig gseh.


    übrigens cris, gratulier der nomal zu dim super 2. platz!

  • Gratuliere euch au!


    Roger: Die 3 Chärre vor dir hend alli mind 20 Ps meh als du. und schlussendlich isch denn front au nöd so en abartige vorteil bi nässi. guet de parcour sich eng und darum sicher nöd so leischtigsabhängig. aber die 3 herre hend au zimmlichi erfahrig uf ihrne chärre. de BMW und de Opel hend ussertdem guet 200Ps.... jetzt chasch mal überlegge.... aber chasch ja dis motörli am sunntig denn in anneau du rhin wider chli ufe drehe lah... nimmt mich wunder öb ich denn döt chli meh glück han als in frauefäld... wir werden sehen. freu mich uf jede fall will de kurs immer grausam spass macht!

  • Börni müsste ja eigentlich gar nicht mit der Kategorie bis 2000ccm starten, sondern in der Klasse 1400 bis 1600 ccm. Aber er hat das gleiche Problem wie ich in der 2000-3000ccm. Bei zuwenig Startern werden wir halt mit der nächst höheren Kategorie zusammengelegt. In Seewen hatte es zum Glück genug Starter in meiner Kategorie, weil gegen die Evo's ist sehr schwer meinen 1272ccm wenn die ihre Autos im Griff haben.

    Gruss


    Chris
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    Wer schweigt, sitmmt nicht immer zu.
    Er hat nur manchmal keine Lust mit Idioten zu diskutieren.
    -----------------------------------------------------------------------------------------------

  • neinei, mit 1781 ccm bini scho ide klass bis 2000ccm. das isch scho richtig.


    zerscht hettets mi wele ide loc4 iteile, wills nöd gschnallt händ, dasi kän kat han... dört hetti de klassesieg gholt....


    doch de säb kadett, de escort und de 2002er BMW sind huere starki gägner.. mindestens 2 vo dene händ au gradverzahnti getriebe drinn (übersetzige vom strüübschte)
    zum vergliich.. ich han no en guss-abgaskrümmer drah... k-jetronic usw... leistig fählt mer sicher und s getriebe hätt zumindest in seewen überhaubt nöd passt...


    naja, mer gsehnd, wies wiiter lauft..


    aneau du rhin macht spass, ganz klar! chömmer wieder chli dreihe.. mal luege, was debii uselueged...

  • Börni müsste ja eigentlich gar nicht mit der Kategorie bis 2000ccm starten, sondern in der Klasse 1400 bis 1600 ccm. Aber er hat das gleiche Problem wie ich in der 2000-3000ccm. Bei zuwenig Startern werden wir halt mit der nächst höheren Kategorie zusammengelegt. In Seewen hatte es zum Glück genug Starter in meiner Kategorie, weil gegen die Evo's ist sehr schwer meinen 1272ccm wenn die ihre Autos im Griff haben.



    Hööred mal uf die gladne Motore immer so abzwerte! :D vowege 1272ccm... leider nöd lut reglement suscht hetti vilicht au en fön! :D


    Börni.. ja getriebe isch bi mir au so en sach... leider isch das bi de VW nöd günschtig und han grad nöd 5000.- föörig.... :spi: die autos wo döt uf de vordere räng sind choschtet locker s dopplete bis s 3fache vo eusne... wenns so a luegsch hesch doch dis material zimmli guet usgnützt..... :D

  • neinei, mit 1781 ccm bini scho ide klass bis 2000ccm. das isch scho richtig


    Uups. hab mich doch tatsächlich verguckt. Sorry


    Hööred mal uf die gladne Motore immer so abzwerte! vowege 1272ccm...


    Nix abwerten ;) nach Reglement leider Tatsache 1272ccm x 1.7 = 2163ccm

    Gruss


    Chris
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    Wer schweigt, sitmmt nicht immer zu.
    Er hat nur manchmal keine Lust mit Idioten zu diskutieren.
    -----------------------------------------------------------------------------------------------

  • Uups. hab mich doch tatsächlich verguckt. Sorry



    Nix abwerten ;) nach Reglement leider Tatsache 1272ccm x 1.7 = 2163ccm



    Ebe..... Säg ich ja! nöd 1272ccm sondern 2163ccm!!! das isch en unterschied. :) muesch di denn halt au mit dene vergliiche.... ich weiss das isch nöd immer lässig, kännes au, bin i mine erschte 2 slaLOM-jahr mit eme lancia delta integrake gfahre...2liter Turbo.... da chunnsch dennn wiit ufe mit em hubruum....

  • Stimmt ja schon was du sagts, nur leider ist G-Lader nicht so effizient wie ein Turbo. In Deutschland wird deshalb für die G-lader nur der Faktor 1.5 verwendet und die fahren dann in der Klasse bis 2000ccm.
    Noch früher (schei..., ich werde alt) gab es die Klasseneinteilung 1800ccm bis 2500ccm. Das war für die Golf's und die G40 besser. Seit der Umstellung auf FIA Klassen gibt es zunehmend weniger Golf's und G40 im Slalom.
    Einem BMW M3 mit 2989ccm kannst du auch mit einem G40 nicht folgen. (Ausser er hat Strassenreifen im Regen :D )

    Gruss


    Chris
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    Wer schweigt, sitmmt nicht immer zu.
    Er hat nur manchmal keine Lust mit Idioten zu diskutieren.
    -----------------------------------------------------------------------------------------------

  • Ihr chömed immer mit de leistig und mit de effizienz vo motore... vill wichtiger isch es vernünftig nutzbars drehzahlband! en g40 isch vo dem her sehr guet bi de lüüt! häsch ämel usem drehzahlkäller schub!! nützt der nüüt wännd en hochdrehzahlwecker häsch mit en hufe dampf, jedoch nur vo 7000-8000 und drunter isch nüüt los! au wännd es äng gstuufts getriebe häsch, bisch doch speziell bimene slalom hüüfig unter de theoretische gangaschlussdrehzahl!
    daher isch de g40 sogar richtig genial, es turboloch häsch ämel au nöd und er hanged au giftig am gas.
    im grund gno fahrt sich doch en g40 wienen grössere suuger, oder nöd?

  • Ja er fährt sich wie ein Sauger. Für kleine Kurse wie Seewen und Ybrig ideal. Aber Interlaken fahr ich nicht mehr mit dem G40. Fast nur 3. und 4. Gang und genau in diesen Gängen merkt man die Leistungsdifferenz zu den anderen Autos. Wunder darf man von einem G40 auch nicht erwarten, viel macht er nur mit dem Gewicht von +/-840Kg in Verbindung mit 115PS und 148Nm.

    Gruss


    Chris
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    Wer schweigt, sitmmt nicht immer zu.
    Er hat nur manchmal keine Lust mit Idioten zu diskutieren.
    -----------------------------------------------------------------------------------------------