Optikproblem Audi S3

  • Also bi mier am R32 hanni au so lippe unne dra so viel ich weiss soetti bi dier das au so sie idemfall chasch die einzeln chaufe und nur die lippe ersetze usert du wotsch grad oepis anders..lippe..stosstange e.c.t



    also so hani dini frag verstande =)

  • diä üssparig isch wirklich orginal ha bi mim gluägt...
    fir was diä sell guät si weiss i ai nu nid...
    also ei variantä wär wenn dis aito würsch tieferlegä, de gsehsches na fascht nimmä oder dü tuäsch eifach ä anderi front dra, aber das isch halt immer ä prissfrag :]

    ;)Wer zu spät kommt, den bestraft das Leben. Wer zu früh kommt, den bestraft die Frau. ;)

  • JA di ussparig isch mim S3 Original. Fallt miär ou immer uf wenn mer eine entgäge fahrt :(


    Ich würdi eifach der unner Teil unne uf schwarz sprütze. Denn wenn der Falz schwarz isch fallt das nümme so üf. ;)


    Wennses türer wotsch, muäsch scho en Stosstange chäuffe. Ha gmeint füre S3 gäbs kei asätz, nur füre A3.

  • Zitat

    Original von bs81
    JA di ussparig isch mim S3 Original. Fallt miär ou immer uf wenn mer eine entgäge fahrt :(


    Ich würdi eifach der unner Teil unne uf schwarz sprütze. Denn wenn der Falz schwarz isch fallt das nümme so üf. ;)


    Wennses türer wotsch, muäsch scho en Stosstange chäuffe. Ha gmeint füre S3 gäbs kei asätz, nur füre A3.


    ou wuesst noed hgenau ope pass genau hett aber bi sonner chline lippe wirds au ned schwer zum a passe wenn mer eini vom leon nimmt z.b

  • Hmm was en möglichkeit wär isch en Lippe zmontiere. Eso muesch nid irgend welchi komischi spchtel arbete oder usbesserigs arbete mache wo nach es halbs johr risset. Eso muesch ou nid en nüi front poste Aber was sicher en ide wär isch dface lift front zmontiere. CSR hed so sache im programm. Muen aber säge das CSR nid grad de besti isch vode Qualität und vode Montage art.

    Sei realistisch, verlange das unmögliche\r\nErnesto Ché Guevara

  • Also die Billigscht variante isch sicherlich nur unne der Falz schwarz sprütze. das gseht denn so us ;)



    Tuningststosstange isch d ander variante. Nur nid z vergässe, es isch de en S3, kei A3. Und Tuningststossstange vom A3 geit denn nid ufe S3.


    Also minem Kolleg isch CSR und Racedesign nid ufe S3 gange. Also guät lüäge, das wenn de ou würkli vere S3 isch.