S3 Regen-Photoshoot

  • Hallo zusammen


    Ich und mein Kollege haben gestern beim grössten Unwetter ein paar Fotos geschossen. Im Regen ist es nicht ganz einfach stimmige Fotos zu machen, aber ich denke trotzdem dass sie ganz gelungen sind.


    Zu meinem Auto: Audi S3 Sportback mit ABT Stufe 1, Diffusor und Embleme schwarz-matt Lackierung, Ruff 19" Felgen, im Interieur das komplette Audi-Zubehör.


    Viel Spass beim Gucken. Für Freunde gibts die Gallery auch auf Facebook.


    HIER GEHTS ZUR ÖFFENTLICHEN GALLERY

  • Hey


    Schöni Autos und geili Fotis! Komplimänt! :dh:

    Gruss GTFAN \n\n______________________________________________________________________________________________________________________\n

    ---------------->Mein GT<----------------

  • danke schön. freud mi dass d pics gfalle!
    de gröschti kampf isch eigentli gsi dass d cam nid nass wird. bi schön wätter hed mrs nid ganz so stressig :)

  • übrigens weiss jemand noch gute plätze für ein photoshoot in der zentralschweiz??? das vonmoos areal ist leider mitlerweile überwacht und abgeschlossen :dr:

  • Diehn S3 und au d'Bilder sind würkli schön..
    Was aber absolut überhaupt nöd gaht isch de Supercharged Chläber!! :kgw:
    Dies Auto het ja kein Kompressorumbau oder?
    Das isch als würd ich am mim 2.0TFSI en 6.2 V8 AMG Kompressor Kläber annemache ..


    Am beschte lahsches Clean .. also kein Kleber oder im schlimmschte fall machsch de S3 chläber wieder anne.

    VW Golf V GTI Edition 30 \nABT Stufe 1 (270 PS / 350 NM) \n18" RS4 Felgen in Schwarz (erledigt) Dach, Seitenspiegel, Spoilerlippe, Heckansatz und Embleme Schwarz (erledigt)\nH&R Federn (erledigt) F-Town ab Turbo und powered by TurboPerformance (in Planung)

  • Diehn S3 und au d'Bilder sind würkli schön..
    Was aber absolut überhaupt nöd gaht isch de Supercharged Chläber!! :kgw:
    Dies Auto het ja kein Kompressorumbau oder?
    Das isch als würd ich am mim 2.0TFSI en 6.2 V8 AMG Kompressor Kläber annemache ..


    Am beschte lahsches Clean .. also kein Kleber oder im schlimmschte fall machsch de S3 chläber wieder anne.


    1. danke für d kompliment vu dr pics.
    2. thema supercharged ... ich han s abt logo scheisse gfunde (grussig). han mi den informiert, und supercharged gfunde, wu vu audi für kompressorumbauti a6 und a8 i de usa verwendet wird. ich han mit irgendwas welle usdrücke, dass es top-klass vumene s3 isch. also da 1. supercharged i de usa gängig isch, 2. ich über 300 rössli han 3. min charre über 90k isch, hani mr denkt, dass ich mir das wohl dörf änechläbe... kompressor hani nid, aber d leistig.han vorgester en a3 s-line gsi mit rs3 kleber, wie findsch den das??? de hed gar nüd vu allem. i bi keine wo mit öpisem agid wo er nid hed, mine isch supercharged, halt eifach mit turbo leistig ;)

  • Ja han dini Kläberli-Krise au mitbecho im andere Thread :)
    aber ebe lieber lahsches clean oder machsch de S3 wieder anne.
    d'Topklasse vom A3 isch diehne ja sietem RS3 au nüm ;) .. aber ebe en S3 kläber langet föörig.


    Understatement .. findi sowieso immerno viel besser .. also kein Kläber dra lah damit alli meined es seg e A3 :)
    Und ebe isch halt mini Meinig .. sött nur en Supercharged Chläber druff wenner er au würkli en Kompressorumbau het.
    Egal öb das jetzt ide USA oder in Kambodscha oder 300 oder 400PS :)


    mine isch supercharged, halt eifach mit turbo leistig


    denn wär er aber TURBOCHARGED und nöd SUPERCHARGED ;)

    VW Golf V GTI Edition 30 \nABT Stufe 1 (270 PS / 350 NM) \n18" RS4 Felgen in Schwarz (erledigt) Dach, Seitenspiegel, Spoilerlippe, Heckansatz und Embleme Schwarz (erledigt)\nH&R Federn (erledigt) F-Town ab Turbo und powered by TurboPerformance (in Planung)

  • Schöni Outos, schöni Fotos!


    Und wäg dr Logo-Diskussion: Die Logos si ja dezent und gseh v.a. super us (um das geits ja äuä). Ob itz würkläch supercharged oder nid ... wayne?