Geräusch beim Einlenken (AMAG MACHT NICHTS!!!)

  • hallo zäme


    wänns rägned und mis auto dadruch nass isch, hani es grüsch wänni s`länkrad ilänke. es dönt wie wänn öpper mitem hammer irgendwo schnäll ischlaht.



    hans zu de amag bracht und die händs au köhrt. de typ döde hät gmeint es säg öppis mit de manchette und es isch ganz normal, also macheds sicher nüt uf garantie. die wänd also behaubte es isch normal dass es auto wo 50000.- halt eifach so komischi grüüsch macht :pu:



    finds würkli extrem fräch und ich wird mis auto au niemeh zu de amag bringe. solangs drum gaht dass mer en service döde macht oder es auto chaufe will wird mer wie en gott behandlet, aber sobald sie öppis mache müend wird mer nur ignoriert.



    hät öpper schomal was ähnlichs erläbt oder chamer öpper säge wis mit mine rächt usgseht? hät immerno werksgarantie!

  • Völlig normal, ich kenne gnueg lüüt wo au so behandlet worde sind vo dene Ar***** Ich selber au, darum gah lieber zumene guete vw Mech, wie zb. de Börni wo selbstständig isch und au ahnig het vo de Materiä!


    S image vo de Amag wird immer schlechter und miserabler. D dienstleischtige au.


    Ich hoffe für dich das das ganze glich chan klärt werde.


    lg Popof

  • Danke für d'antwort!meinsch das würd würkli verhebe wännis bimene andere mache und de amag d'rächnig bringe?wo hät de ,börni' sini garage?


    ich häts am liebste vo afang a zumene andere bracht aber ebe han ja no GARANTIE!

  • Hhm isch villicht chli krass usdrückt. De Börni isch jetzt neu in Regensdorf. Würds villicht ned diräkt repariere lo, dasch natürli en Heisse. Aber er/oder au en anderi freii Bude chan dis Auto sicher mal durechecke und der en Fötzel mit Stempel und Fehleranalyse oder so mitge. De zahlsch halt mal die Analyse usem eigete Porte-Monnaie, wenns denn aber was isch wo id Garantie fallt, würdi uf jede Fall druf poche, dass sie dir au d Analyse zahled.


    Schliesslech händs der ja d Hilf verweigeret. Wenns allerdings gnau wotsch wüsse würdi am Rechtschutz (falls vorhande) alüte.


    Cheers Marco


  • Sorry aber das isch stand der Technik! :( Ich han das au und anderi Golf 6 Fahrer hand das au, also isch das würkli nüt schlimms! :wh:

  • Secher ned! De Chond oder sis Auto esch nie gschoud! Emmer uf d`AMAG los... Gang zumene Andere, de sell Sueche und sueche, au wenns ome halb Stondelohn goht suechter glich för nüüt und de wärsch bi de AMAG met 0.- usecho! gang es Bier go trinke met dem Gäld und bis z`Friede! Wenns nämli gsuecht hättet wördeds 200.- verlange und de hättsch weder gflueched! ech hasses...!! gschiider mou chle metdänke

    Gott sprach zu Moses: "kupplä bim Schaltä susch chrosät`s!" Doch Moses fand das Pedal nicht, er nannte dies dann "Powershift" :P\n

  • Secher ned! De Chond oder sis Auto esch nie gschoud! Emmer uf d`AMAG los... Gang zumene Andere, de sell Sueche und sueche, au wenns ome halb Stondelohn goht suechter glich för nüüt und de wärsch bi de AMAG met 0.- usecho! gang es Bier go trinke met dem Gäld und bis z`Friede! Wenns nämli gsuecht hättet wördeds 200.- verlange und de hättsch weder gflueched! ech hasses...!! gschiider mou chle metdänke



    mitdänke??wänn öppis mit mim auto nöd stimmt und sie mir d`reperatur verweigered will de fehler ,halt eifach da isch`?? hani für das es auto mit garantie kauft? ich han als chund es rächt druf dass sie defekti teili repariered, de rest isch mer scheiss egal....


    vorallem wiemer vorem autochauf oder voreme service behandlet wird und danach wämmer mal öppis vo de amag will regt mich am meiste uf....

  • Es isch halt ned immer alles so eifach,


    d'AMAG isch au dra Bunde was das d'"VW" vorschriebt, das heisst, wenn d VW seit, das isch nomal soo, chann und dörf die AMAG das Teili au ned uf Garantie ersetze.
    Vorallem wenns es bekannts Problem isch, und kein Teileersatz notwendig isch, sondern Stand der Technik.


    Da nützt alles ufrege und brüelle nüt.

  • auso los, sorry be grad uf Agriff gange, duet mer leid. De AMAG Betreb werd met dene Autos sini Erfahrige gmacht ha, und wener es Teili ersetzt wo luut Vw ned kabott esch zahlts de Betreb wöu du jo das gratis hesch la mache. Es esch also ned es defekts Teil wie du das nennsch sondern eifach so gmacht.

    Gott sprach zu Moses: "kupplä bim Schaltä susch chrosät`s!" Doch Moses fand das Pedal nicht, er nannte dies dann "Powershift" :P\n

  • Es kann ja nicht alles so einheitlich betrachtet werden...


    Es Spielen immer beide Seiten eine wichtige Rolle, die Garage und der Kunde.
    Punkt 1: Es gibt Kunden, die das Gras wachsen hören und wirklich wegen jedem Schwachsinn in die Garage fahren und die Mitarbeiter dort zu ellenlangen Gesprächen und Diagnosen zwingen um am Schluss doch festzustellen das NICHTS ist. Und das immer und immer wieder.


    Punkt 2: Es gibt auch Garagen, die sich keinen Finger krumm machen wollen und den Kunden nicht ernst nehmen.


    Mein Tip: eine zweite Meinung einholen, das hilft. Wenn die zweite Meinung=erste Meinung ist, sollte man sich Gedanken zu Punkt 1 machen, wenn nicht, dann zu Punkt 2.


    Vielleicht sind 20'000 andere Golfs unterwegs, die dieses Geräusch auch haben, nur stört es niemanden und ist vielleicht Stand der Technik (Autos machen im allgemeinen Geräusche). Wenn dem so wäre bist du vielleicht "heikel" und dann muss man auch nicht immer nach GARANTIE schreien, sondern vielleicht auch einen Fünfliber in die Hand nehmen, damit das ganze mal angeschaut wird.


    Denkt mal alle darüber nach, ich will ja niemandem hier etwas unterstellen.


    Gruss
    Marc

  • 50rise si aber e huufe gält....
    da wet ig o nid das mi chare komisch tönt.
    oder i wetti wüsse was es isch, wemes scho nid wot flike wüus "stand der technik" isch.
    undweme e charre chauft mues me ne ja nid chaufe nume will er guet usgseht. me söt sech vorher drüber informiere.



    (mini outo si ziemlich alt und i ha bislang nie meh wie 2000sfr id finger gno. und bi dementsprächend zfride dermit.)



    :w:

  • Ig cha us eigete erfahrig nid würklech schlechts über d'AMAG sege... Ha mir vor 2 Jahr e Ver Golf bir AMAG kouft mit 38'000 km. Nach 3 Monet isch d'r Torbo flötte gange (kei Motorschade zum Glück) bi zur AMAG gfahre und die hei mir de ustuschet aues uf Garantie, obwou d'r Turbo "eigentlech" nid zur Garantie ghört... kostet HÄTS mir 3'400.-


    verschta nid, wiso si bi dir eifach nüt mache :confuse: fahr mau zure angere AMAG...

    Mit freundlichen Grüßen\n_______\n[size=8][font='Helvetica, Verdana, sans-serif']Fahr nie schneller, als dein Schutzengel fliegen kann!

  • auso los, sorry be grad uf Agriff gange, duet mer leid. De AMAG Betreb werd met dene Autos sini Erfahrige gmacht ha, und wener es Teili ersetzt wo luut Vw ned kabott esch zahlts de Betreb wöu du jo das gratis hesch la mache. Es esch also ned es defekts Teil wie du das nennsch sondern eifach so gmacht.


    ja keis problem, ich han mich hüt au chli zfest vo mine emotione leite lah.


    ich han halt eifach damit grächnet dass sie sich drum kümmered, wills halt würkli es hässlichs grüüsch isch. isch würkli nur schad dass mer sowas eifach akzeptiere muss, isch mine meinig nah eifach minderi qualität. usserdem wänni mal i 2 oder 3 jahr, wänni also kei garantie meh han, dadurch en würkliche schade han wird mers d`amag au nöd ersetze.


    ich hol mer eifach e zweiti meinig, wänns halt würkli eso isch mussis halt akzeptiere.


  • yep, wirds genauso machen. wenn ich mir sicher sein kann dass ich dadurch nie einen echten schaden erleiden werde kann ich es sein lassen (obwohls wirklich hässlich klingt)

  • Hi


    Ich bin fast etwas erschrocken wie solche Mängel bei neuen Fahrzeugen schon fast selbstverständlich hingenommen werden...!
    Wenn ich mir für 5000.- einen Gebrauchten hole, dann knackt überhaupt nichts dran. Wenn dies aber mal der Fall sein sollte, würde man es einfach reparieren. Da ist es doch eine Frechheit, wenn man sich für 50000.- einen neuen Wagen holt, und da soll es normal sein. Würd ich auch nicht akzeptieren.


    Wenn schon VW nicht blecht, dann soll wenigstens die AMAG eine Lösung bieten. So viel Schotter wie die mit dem Import der Fahrzeuge machen, können Sie auch mal für etwas gerade stehen.


    Der Spruch "Stand der Technik" bedeutet ja sowiso nichts anderes wie; Wir wissen das was nicht in Ordnung ist, wir machen aber nichts. Es klingt halt einfach etwas hochgestochener.
    Vor 30 Jahren waren wir schonmal auf einem Stand, wo gar nichts geknackt hat.


    Mfg

  • Es isch halt ned immer alles so eifach,


    d'AMAG isch au dra Bunde was das d'"VW" vorschriebt, das heisst, wenn d VW seit, das isch nomal soo, chann und dörf die AMAG das Teili au ned uf Garantie ersetze.
    Vorallem wenns es bekannts Problem isch, und kein Teileersatz notwendig isch, sondern Stand der Technik.


    Da nützt alles ufrege und brüelle nüt.



    Das isch so, aber schlussendlich isches d'Sach vo de Amag die meinig professionell chöne z vertrete und sich ziit neh für de chund, au wennmer mal für 15minute kei geld dra verdient. Annesitze, en kaffi abüüte, am chund erchläre wases isch, nomal erlütere dases normal isch und und und! Denn fühlt sich de chund schomal mit sim problem verstande...


    ABER...Ich behaupte jez mal frech das keine vo all dene e ahnig het warums das Grüsch git.. :D :D

  • Ob AMAG oder VW isch doch alles en Mafia. Bi de VW sparet sie sich sit paar Jahr der Rostschutz, Bim nüe Polo sind d Atribswellemanchette undicht, bim T5 Schiffet d Stossdämpfer und sie vetzellet das sigi normal. D AMAG verlangt 140 Fr. i der Stund und cha nitemal d Stecker ufdue ohni z schliesse.
    Wenn en Golf 2 Prospäkt is internet stellsch, wirsch verklagt, DSG sind sowieso Scheisse.
    Also ich gseh kei Grund wiso ich en VW sött chaufe oder en Dacia.
    Der Dacia macht sicher kei Grüsch bim Lenke.


    Sry für OT aber das het eztz mal müesse si.

    \nWäre Chuck Norris allmächtig, würde er mir den Kopf auf die Tastatur drückihogö rhogihrfdh

  • aber irgendwie fahren hier alle so VAG autos....und dann noch neuen plunder mit so TFSI :u:



    ich möchte euch mal diese seite ans herz legen, wenn ihr mal zeit habt, lest ein wehnig darin...
    http://www.lambounfall.de/lamborghini-murcielago-unfall.html



    es muss dem kunden auf biegen und brechen ein neues vehikel vor die nase gesetzt werden. ob es nun fertig entwikelt ist oder doch nur wieder ein aufkochen der vorjahresmodelle...
    der kunde spielt dann versuchskannienchen...hauptsache er hat geld ausgegeben und/oder sich verschuldet.


    fast so wie bei windows VISTA oder alarmstufe rot 3...(wobei dass wehniger kostet und mit updates gefixt wurde)


    ich habe grad selbst einem freund helfen müssen. daher etwas emozional.
    BMW hatte in einem 106000SFR teuren 535D nicht hinbekommen dass die vorderachse auch nach 100000km noch besser ist als meine beim audi...
    beim einlenken verstellt sich der sturz und er vibriert ins lenkrad. die geräusche bleiben nicht aus. auch hier "stand der technick". ich habe es mir nicht nehmen lassen und die probe aufs exempel gemacht. 3gebrauchte 5er probegefahren. alle dass selbe...jedesmal die antwort "werden wir nicht beheben".. aber ein 97er 745, mit 250000km liegt und fährt perfekt......


    vorher hatte der besagt freund einen SAAB v6 turbo. "schön und sportlich mit anspruch auf kombie"
    relais defekt---> SID meldet getriebeschaden und anderen schwachsinn...keine fahrt möglich obschon ich laut SID die werkstatt aufzuchen solle...ich repariert im carport...
    bremskraftverstärker braucht nach start 30sek um auf touren zu kommen. "stand der technik"
    bremskraftverstärker arbeitet unzuverlässig... schlauch geplatzt...warten auf ersatzteile...
    kühlerausgleichsgefäss an der verschweissung geplatzt...
    wandler neben der dorfkirche verabschiedet...


    für mich ist klar...ich kauf weiterhin nurnoch "schrott".






    zum GOLF-problem...


    geht doch mal zum TCS und lasse für 40sfr? das fahrwerk testen. kann sein dass die auf der rüttelplatte etwas herausfinden. oder der MFK bern... der hat eine neue einrichtung, die zerreist einem fast den wagen... mit dem "fözel" gehst du dann zur amag. wenn die dann immernoch nicht gewillt sind. musst du halt zum TCS rechtsschutz.


    viel glück!






    fährt noch hervorragend. finanzieller einsatz in 3jahren etwa so viel wie ein grosser service bei der amag an einem modernen auto kostet. :b: