Slalom Bure

  • ich und mi vater fahrid ai, ide loc3


    start nr. 312/322 luägä welä das schnäller isch:-)

    das leben ist zu kurz um ein normales auto zu fahren\n\n :ablach: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!CORRADO GOLF 8V TURBO CH GEPRÜFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ablach: \n

  • ai golf 1. bi z saanen s erst mal gfährä hed spass gmacht isch nur vil z schnäll verbii gsi:-)

    das leben ist zu kurz um ein normales auto zu fahren\n\n :ablach: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!CORRADO GOLF 8V TURBO CH GEPRÜFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ablach: \n

  • jawol das isch so,


    morn setid nu mini sliks cho mal luägä wiä dr underschid isch zu de toyo semis, uf alfäll sinds afä einisch chliner als diä toyo balonpneus:-)



    dani hesch au fotäli ubercho vo saanen?

    das leben ist zu kurz um ein normales auto zu fahren\n\n :ablach: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!CORRADO GOLF 8V TURBO CH GEPRÜFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ablach: \n

  • ja ich ha d dani vollquatscht und uisgfrägled:-) sorry gäl ;)




    ha vo menzis motorsportfotos oder wiä dä heisst 5 fotäli ubercho oni dasi epis bstelld ha oder so, isch ja alles guäd und schen dass si fotäli mechid, aber 92.- fr. isch ä chli ubertribä!!



    wevil grad zündig fahrid iär bi üchnä 1er?

    das leben ist zu kurz um ein normales auto zu fahren\n\n :ablach: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!CORRADO GOLF 8V TURBO CH GEPRÜFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ablach: \n



  • Ich fahre min 1er mit 360° Zündig.... :D Nein, Spass bei Seite.... das bringt dir nichts wenn du das weisst, denn jeder von uns 3 hat einen anderen Motor und muss die Zündung anders einstellen.... und selbst wenn es dir was bringen würde, dass wird das kaum einer von uns im Forum Posten! ;)

  • chad epper d gsamtranglistä uifäladä??? gfindä diä niänä

    das leben ist zu kurz um ein normales auto zu fahren\n\n :ablach: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!CORRADO GOLF 8V TURBO CH GEPRÜFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ablach: \n

  • ja diä hani.


    aber ich meinä diä wo alli klassä gmischt sind.

    das leben ist zu kurz um ein normales auto zu fahren\n\n :ablach: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!CORRADO GOLF 8V TURBO CH GEPRÜFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ablach: \n

  • Zitat

    Ich fahre min 1er mit 360° Zündig.... :D Nein, Spass bei Seite.... das bringt dir nichts wenn du das weisst, denn jeder von uns 3 hat einen anderen Motor und muss die Zündung anders einstellen.... und selbst wenn es dir was bringen würde, dass wird das kaum einer von uns im Forum Posten! ;)



    han gar nöd gwüsst dass es 3 verschiedeni 1.8l bim golf 1 geh hät :D ich kenn nur de JJ haha..


    Dom: mit was fahrsch du?

    ich habe keine ahnung von autos. zum glück kenne ich eine werkstatt welche angibt für 200 fr/std ahnung zu haben