G40 mit Bastuck-Halbanlage soll anders klingen

  • Salü mitenand


    Ich hab in meinem G40 ja ne Bastuck-Anlage ab Kat verbaut. Soweit bin ich mit dem Sound und der Qualität ganz zufrieden. Doch für gewisse Events (einmal im Jahr, ihr wisst was ich meine :engel: ), hätte ich gern das Möglichste rausgeholt, ohne gleich ein Riesen-Verfahren zu riskieren.


    Der Polo sollte noch ein wenig mehr nach Rennmaschine klingen (was er defacto aber nicht ist) und vielleicht noch ein wenig lauter werden. Ich hab schon einen Ersatz-Kat und ein Kat-Leergehäuse zuhause rumliegen (danke an Turnschuhh). Einfach das Leergehäuse druntermachen wär ja am einfachsten... aber wenn ich damit erwischt werde.... kein Bock darauf.


    Ich sehe jetzt zwei Möglichkeiten:
    1. Einstellungen am Motor selbst verändern (Zündung, Gemisch etc.). Doch da hab ich zu wenig Ahnung davon und ich will nicht dass mir der Motor verrust oder sowas in der Art.
    2. 100 oder 200-Zellen Kat ins Leergehäuse. Nur, was kostet das und was für Risiken gehe ich ein wenn mich die lieben netten rausnehmen?


    Was würded ihr machen? Oder hat noch wer eine bessere Idee?

  • Wenn en 100 Zeller bim racetech holsch und en selber ineschweisse tuesch oder vomene Kolleg bisch mit ca 150-250.- debi.
    Mach der doch eifach e Klappe ine wod chasch per Schalter uftue und Abgase direkt nach em Chrümmer is Freie lah... :dh:

  • de mit de klappe hani gad au welle sege, chunnsch jo zb bi nextek.ch über. aber ebe s problem isch wenns seb gsehnd, die liebe liebe kollege :dr:
    han au e bastuck dunne, was no chönntisch mache wär es ersatzrohr bim mitteltopf. bringt wenigstens es biz öppis und sie hänket die nöd gad uf!

  • Klappe isch mer zu offesichtlich... vo de Idee her aber sicher geil.


    Vermuetlich wirds ufen 200-Zelle Kat uselaufe... ich will jo ned en Riesesaukrach mache, sondern halt chli en uffälligere Ton als das Bastuck-Gebrummel. Chli Schüsse wär halt au no cool.


    Ersatzrohr bim Mitteltopf isch denn au wider offesichtlich. Me sötts jo ned grad bin erschte Blick under s Auto merke (au wenn de Blick hert erarbeitet mues werde ;) )


    Wasmer grad überleit han isch dassi eine vo de Kat's chönnt usbrenne biser schüsst... und enn isch er binere Kontrolle "eifach kaputt"... sowas merkt mer jo ned bim normal fahre ;)

  • wen wotsch daser schüst würi de leri kat mondiere wil de mit 200 zelle isch mit chöste verbundee und de leri mondiersch ja nur eimal im jahr. Und wens di glich mal usenemet chasch ja glich no e usred bringee wie zbsp. uspuff het es loch oder so.


    Die Alag wo ich drunder han schüst etz scho (mit biiblatt) obwohl alles dra isch wie mitteltopf und kat



    aber ebe en Polo muss luut si :D :D :D

  • was hesch den dunne?


    jo vo de koste her und vom sound wär de leeri kat scho gschied, aber wennses glich usefindet. und das findets ebe bi de hütige gnaue kontrolle, den bisch am arsch!
    got bis uswies entzug X(

  • mach de leerkat ine, wirsches nöd bereue :)


    also ich fahr fasch sitme johr "leer" ume (kat, mitteltopf, endtopf) :engel:
    schüüst wie di sau und ich fahre mitme dauergrinse (inkl. ver-wunderte/ -ärgerte blicke):h: :ab: (man bemerke, mis auto het orginal sowas vomne schei**-sound)


    ich hans eifach so gmacht, dasi de endtopf vo remus han und mitteltopf/kat orginal.
    Bin scho einigi mol id kontrolle cho, eifach mis büechli aneghebet mit de biiblätter, und gseit de lärm segi vom remus-topf.
    eine ischmer au scho unter de chare glege, aber no nie ärger gha... natürlich, es chan au blöd go, irgendwen laufsch a eine ane wo würkli druss chunt.


    aber die chance dasdi verwütsched wennd de leerkat dine hesch wennden nume für treffe etc montiersch isch würklich chlii.(ich fahr täglich ca.70km!!) und s'schlimmste wod riskiersch isch e buess und e nochkontrolle bi de schmier...


    sowiit mini meinig :w:

  • :ab: :ab: :ab: :ab: so muss es sein

  • Hmm... jo... de leeri Kat würd mi scho mol reitze.


    De Sound do wär ebe in etwa das was ich will:
    http://www.youtube.com/watch?v=gwhGMU-2Tf0


    Aber ebe... mit leerem Kat chunsch ebe scho au en Azeig über will du jo d Umwelt bewusst versausch... und ehrlichgseit hani au wenig Bock d Umwelt so z verpeschte... isch halt en Gwüssens-Frog.


    Het eine en Ahnig wie mer en Kat so "usbrännt" dass es denn doch schüsst? Am beschte ohni de Motor grad in Mitliideschaft z'zieh...


    Was würd denn de Umbau vomene Leerghüs mit 200er Kat choschte (in etwa)? Het das schomol eine gmacht?

  • also wennd dis gwüsse willsch rein halte, denn muesch kein g40 fahre... geschweige denn es anders auto wo knapp20johr alt isch... :wh:


    das wege de azeig wüsst ich jetzt nöd genau, aber z.B. bi mim fall chönt me sich drum striite dases bewusst isch, da ich de kat nöd usbrennt han.
    ich bin solang hochturig und am begrenzer( :spi: ) umegfahre bis die waar hineusegfloge isch ;) :v: (was ich i dim fall nöd empfehle würd hehe. das isch hald s'schöne wemmer es billigs/ gämmligs auto fahrt :D)


    bim mitteltopf hani mitere dose WD40 nochegholfe (3er-löchli bohret, kompletti dose ineloo und denn wider verschlosse mitre m4 schrube... gseht kein mensch)


    de endtopf hani uf de obere siite ufgschnitte, gleert und wieder verschweisst.


    ich han daher bi mitteltopf und kat di orginale/alte/ verrostete schrube dine, wodurch kein verdacht gschöpft wird :engel:


    und wegem schüsse mueschder denn kei sorge me mache, das wirder meh als gnueg ;) :dh:

  • s schüüsse ohni kat isch scho einmoolig:-)
    200zeller muesch öppe mit 300 fr. für aaschaffig rechne und ca 150-200 für en metallbauer wo guet chan schweissä....
    min sound kennsch jo recht guet nimmi aaa und i han 200er und noher alles bastuck 63.5er...


    zum thema z luute uspuff mueni sägä... es isch mol geil aber mit de ziit au nervig... grad für an wörthersee isch de tinnitus vorprogramiert!
    zum thema polizei... es git au scho fäll wo uswiisä entzoge worde sind mit recht kostspieligä aazeigene... also es chan sehr blööd gooo... und so schweissnööt finded die hald au, aber bim 200-zeller goot ee kei sau go luege will d abgas sind voll im grüene!


    für es auto wod chli rue willsch ha und eifach chli cruise willsch wäär ich pro 200-zeller und kontra leer kat!

  • ja das mitem lärm stimmt scho, aber uf de andere siite willers ja nur für gwüssi events...

    Doch für gewisse Events (einmal im Jahr, ihr wisst was ich meine :engel: ), hätte ich gern das Möglichste rausgeholt

    das mitem uswisentzug hani ez au nöd gwüsst, aber denkes das das denn scho extremfäll sind, und nöd eifach nume wegme kat oder?


    schlussentlich muesch jedoch selber wüsse was für es risiko du willsch igoh. und wie gseit me chan ewigs lang glück ha so wie ich jetzt, en andere chunt eimol id kontrolle und chunt drunter..

  • Jo, klar isch de G40 keis grüens Auto. Aber sicher no besser underwägs als ohni Kat. Bin jo kein Greenpeace-Aktivist oder so... aber unnötig go d Umwelt verpeste will ich au ned. De G40 macht jo au nume ganz wenig Kilometer pro Johr.


    Ich glaub ich spar mol ufen 200-Zeller. De chani denn au grad dinne loh und wenn d Abgas stimmed... chani sogar so go vorfüere, ohni dasi mer Problem oder Umständ ihandle. Und wenns mer denn immerno zwenig isch... machi halt s Leerghüüs drunder.


    Wenns mer bis zu de Ferie ned langed mitem 200-Zeller, machi alwäg grad s Leerghüs drunder ;)

  • ich muen mal säge dasi kein fan bin vo uspuff usruume und kat ushöhle. wänns di verwütsched chunsch abartig drah!! wänn es sorry "tuningbüebli" seit :"hoppla, herr polizischt... meined sie da isch öppis kaputt?! ich han kei ahnig vo autos, aber ich gange sofort id garage gos repariere lah" würkt das eifach nur verdächtig und unglaubwürdig. und es auto ohni kat schmöckt jede polizischt, wänner im abgasdock gseht, dasd eine söttsch drinn haa, isch de fall doch klar!


    en sportkat chasch au bi de firma sportkat.ch ihboue lah. die macheds uf all fäll suuber, wäge guetachte muesch bi ihne diräkt fröge.


    wännd suscht nochli meh sound wetsch haa, empfil ich dir en schuumstofffiltermatte. die chasch in originale luftfilterchaschte iboue, sind uswäschbar und lönd meh luft dure und es git echli es lüüters aasuuggrüüsch, halt eifach nöd eso pervers wienen pilzluftfilter, wo illegal isch. da de motor meh luft bechunnt wird au s uspuffgrüüsch echli lüüter und die fuer hätt echli meh leistig. zündziitpunkt und iisprützmängi apasse bringt verhältnissmässig wenig, doch es isch guet für de motor, wänner zwüschedure wider richtig igstellt wird.


    ich persönlich tuen bi chundeautos, wo das möglich isch bi jedem service e grundistellig vo de isprützmängi und em zündziitpunkt vornäh, so laufed di alte vw no villi villi sorgefreii kilometer.

  • Mit Schuumstofffiltermatte meinsch sowas wien K&N Sportluftfilter? Hani ebe scho drin... ganz vergässe z schriibe...


    Ich stoh eigentlich scho eher uf solidi Lösige wo hebed und mer au kei Theater mit de Streckepöschte überchunnt. Aber wenn so Sound-Videos uf Youtube und Co aluegsch... chunnt halt scho de Sabber us de Muulegge ;)

  • nini schuumstoffiltermatte holi vomene englische hersteller, und händ wasd grüüschentwicklig und luftdurchsatz agaht nöd vill mit ere K&N filtermatte gemein.



    s problem isch halt das die meischte uf soundclips zeigte grüüschentwicklige nömme vill mit legalität z tue händ. vill chammer da leider nöd mache, ohni sich z exponiere.


    öppis anders wärs wännd es rännfahrzüüg hettisch ohni strassezuelassig...