reifendirekt

  • hät die Marke scho mol wer usprobiert
    Star Performer
    High Performance Topprodukt, Exklusivmarke, unschlagbar im Preis/Leistungsverhältnis
    Asiatischer Hochleistungsreifen mit innovativer High Performance Technologie


    Isch für mini Schwöster sie isch kein Rennfahrer ;)

  • Würd ich jetzt so nöd unbedingt unterschriebe. Wenn mer chli "Beziehige" het, chan eim au de örtlichi Reifehändler en recht guete Priis mache! Ich chume bi mine neue Summerfinke grad mal 102.80 tüürer als weni uf Reifendirekt.ch bstelle. ABER bim Pneuhaus isch s'Montiere etc. scho debii. :dh:

  • das stimmt, reifendirekt isch nömme unbedingt di günstigsti pneuquelle, bi villne garagiste (au bi mir) choschted s ufzieh, vo reifendirekt-reife meh, als, wänn mers bim mechdirekt chauft.


    zu starperformer, das isch kein reife, sondern e rollendi katastrophe, bsunders wänns nass isch, sind d gripverhältniss meh wie undgenügend. es lohnt sich nöd bim reife z spaare. :wh:

  • Ich ha bis jetzt all Johr bstellt bi reifendirekt aber im Moment hendsmi grad chli verärgeret...


    Vorletscht WInter 4 bstellt, zahlt alles tip top und nachere Woche chunntsne in Sinn das gar keini meh hend vo dere Marke
    Wunderbar alles storniert und Geld zurück


    Letscht Winter 4 bstellt, glieferet übercho, welle go ufzieh und de hend die Vollpföschte i eim 2er Pack 2 verschiedeni glieferet :spi:
    Weder zruggschicke und uf neui warte :pu:


    Und die huere Schl.... vom Kundedienscht het sich ned mou defür Stellig znää zu mim chli böse Mail :janu:

  • Wenn billig dän Nankang die sind nöd schlächt


    Stimmt nicht. Nankang ist der letste Scheiss. Hatte den NS-II oder wie er heisst auch schon drauf. Grip im Nassen = 0!! Dazu läuft das Profil sehr ungleichmässig ab. Der letzte Schrott.
    Lieber etwas mehr ausgeben für einen Kumho, Marshal oder Semperit. Kostet schlussendlich nicht viel mehr und da hat man wenigstens einen richtigen Reifen.


    Mfg

  • alsoo ür de normal gebruuch siinds niid shleecht...


    abeer weennd chlii rassanter iid kuurve wttsh hebbets nöd soo reecht..:)
    emuu bimi quaattro ahtriieb shiiebts dii nuur no graaduus...


    Findes schön das du ned muesch bremse chöne :kgw:


    Aso i hol mini reife bim eberhard reife in amriswil, de isch mit montiere günschtiger als reifedirekt...

  • Reifedirekt cha ja scho gueti Prise ha aber wenn ke Maschine hesch zum d Pneu montiere + uswuchte muesch zusätzlich bim Pneuhändler no druf zahle...und wenn den no richtigi schlärbe hesch so 18ner Zoll ufwärts wirdz de richtig tüür :wh:

  • Mier verlanged au meh, wenn der Kund d Pneu sälber mitbringt, als wenn er si bi üs kauft. aber wenn si sälber chasch Montiere isch es sicher günstiger als i der Garage.
    Und kaufed nie Billigpneu!!! im trockne hebet sie vilicht nit so schlächt aber wenns nass isch.. :scho: brämse isch au sones tema :v:


    Gruess

    \nWäre Chuck Norris allmächtig, würde er mir den Kopf auf die Tastatur drückihogö rhogihrfdh

  • Han mal en Star Performer oder so ufem Scirocco gha.. Hät lang und echt guet ghebet, öb nass oder trocke.. Aber das ish echt es russisches Roulette mit dene billig Reife! Finger weg devo!!! En guet gmeinte Tipp! Falken sind au relativ günstig und han jetz 2x de FK425 bstellt gha und bi eigenttli recht zfriide gsi ussert, dass sie en recht hohe Verschleiss gha händ. Und apropos Alter; nemed doch amu s neusti Modell vo de jewilige Reife, dänn chan ned viel shief gha. Bin bis jetz absolut zfride gis mit de Lieferig usw..

  • Was zahlet ihr denn fürs montiere pro Rad wenner Pneu i de Garage chaufet?


    Ich würd jetzt bi mine 2 Montagepartner i de nächi bis 18" Alu bim einte 20.- und bim andere 26.- zahle für montiere, uswuchte, neus fentil also Komplett 80.- oder 104.-

    Für die Welt bist du irgendjemand, aber für irgendjemand bist du die Welt.

  • Das zahli au wenni pneu mitbringe tuen. Also semperit isch top, all uf de bärge fahred die hani gmeint. En alte mitarbeiter posted immer kumho uf sin jeep, sind wohl guet und langläbig. Ich bstell au immer bi reifendirekt. Bi 19er im summer klar, en 1000er döt und 1600.- i de garage, da zahli gern en lappe zum ufzieh:D aber stimmt scho, bi kollegepise chamer no günstiger. 18er conti 3 im winter für 800.- mit montage;)

    Gott schütze uns vor Sturm und Wind und Autos die aus Japan sind :D\n\n*Love Audi AG Quattro GmbH & Turbo's*