autoteile-meile

  • Han grad vor ca. 2 Wucha döta Bremsschieba, Beläg und Radlager bstellt. Sind zwor Dütschi, hend jedoch es Schwiizer Konto. Muasch d Artikel leider im Vorus zahla und glieferet wird mitem DPD.
    Bis dr Artikel hesch gots jedoch verdammt schnell noch mira Meinig, au wenns vo Dütschland isch! Han au kei Zoll und nix zahla müassa.. bis jetzt amol, vilicht kund jo no öpis xD Also bis jetzt bini voll zfrieda mit denna!


    MfG Marcel:)

  • gehört zur gleichen Gruppe reifendirect = delitcom...


    Bestelle immer reifen und Öl dort - unkompliziert und schnell! (per Kreditkarte)

    Erst wenn die letzte LAN-party geschlossen, das letzte Computer-Spiel verboten und das Internet zensiert ist. Dann liebe Eltern, dann werdet ihr erkennen, dass man seine Kinder doch selbst erziehen muss.

    Einmal editiert, zuletzt von saphir99 ()

  • De "vw-killer" (Kolleg vom "audikiller" ) het für sin G60 jenschti Neu-Teili dört bstellt ond isch sehr zfriede gsi ond het ou praktisch alles öbercho.
    Selber han ech für min 100er Audi Turbo Quattro Türgriffe bstellt für vor ond hinde, leider sind die vordere nüm Lieferbar gsi.
    Ech find's echli blöd, dass mer im Vorus muess zahle, will es duured sehr lang bis mer s'Geld wieder zrug het. Mer muess nämlech ou bi Sache wo nüme Lieferbar zahle, bechund aber s'Geld zrug überwiese. Sie bearbeitet Bstellig erscht wieder wenn sie s'Geld uf ihrem Konto hend, egal öb Lieferbar oder ned.

  • Wieso hend denn die Joggle teili uf de site wo nümm lieferbar sind?? voll müehsam... ha nemmlich xee das die Jetta MK1 Radläuf hend, wenn das wahr isch währ das ja de hammer, ha nämmlich lang gsuchet und nüt gfunde, schlussendlich isch es halt en Golf 1 Radlauf vom Viertürer worde, de simmer jetzt am a passe.... :)

  • auso jungs. Die sind


    A. Sehr günschtig
    B. Guets Material
    C. Beschisse Inkompetänt was z'administrative ageit.
    D. Schnäll mit der liferig
    E. Gäbig für online z'überwiise (Voruszahlig)


    Ha grad vor churzem äs riisä huärä puff mit denä ka wägere bschtellig wo no ca. 10 mails ha müesse schribe wel si öpis falsch gliferet hei / nid gliferet hei / falsch nachegliferet hei / falsch hei wele cho abhole...


    aber das wird vermuetlech ä sältene fall si.


    eifach wemer z'beschtätigungs mail bechunnt, und nid alles druffe isch wome voruszahlt het grad diräckt alüte und immer RD Nummere (Uftragsnummere) grad agä süsch hänke si sowieso grad wider uf da die telefonhocker alles so "Aber sicher mann, wäisch ich verschtah voll schlecht Duitshhh"


    Da merkt me halt eifach dases nid sonä dankbarä telefohnjob isch für die.


    Bschtelle mis züg glich gäng dertä. da halt eifach d'teili priiswärt si und mit chlei ach und krach bechumi de albä mis züg scho...



    gruess mischu

  • Zitat

    Original von Stoopid
    Wieso hend denn die Joggle teili uf de site wo nümm lieferbar sind?? voll müehsam... ha nemmlich xee das die Jetta MK1 Radläuf hend, wenn das wahr isch währ das ja de hammer, ha nämmlich lang gsuchet und nüt gfunde, schlussendlich isch es halt en Golf 1 Radlauf vom Viertürer worde, de simmer jetzt am a passe.... :)



    Stoopid : passt den der radlauf vom golf 1 viertürer gut auf den jetta 1 ??
    merci für infos

  • jetta83: Er passt zu 95 Prozent. einzig beim Abschluss gegen das Heck hin ist er etwas runder, da muss man den radlauf ca um einen halben cm anpassen....
    also vorne bis hinten kein problem nur der Abschluss.... frag mich jetzt nicht ob das schwierig ist, mein cousin macht das für mich, der ist spengler, das endergebnis hab ich noch nicht gesehen, aber bis jetzt sieht es gut aus... spätestens samstag kann ich den jetta holen.

  • Sorry dasi en alte Thread usgrabe. Ha jetzt aber au grad Erfahrige mit dem Shop bzw. dene ihrem Spediteur gmacht:


    - 3 verschiedeni Motorenöl, je im 5l Kanister bstellt und im Vorus per Kreditcharte zahlt
    - Nach chli meh als e Wuche chumi 2 Päckli über. I jedem Päckli, ein Kanister. Fehlt also no 1
    - Guet, "gäbemer ne no e Wuche..."
    - No keis dritts Päckli... Isch schriib es Mail...
    - Nachere wiitere Wuche (chönnt aber au meh gsi sii): kei Antwort. Guet, warte mer halt nomol es paar Täg
    - Nach sicher 2 Wuche... immerno nüt ghört oder gläse. Ich lüüt mol a (CH-Nummere)...
    - - Ich ha sicher öppe 10 mol versuecht azlüüte. Zerscht wählsch us Dütsch oder Franz us, denn chasch wähle öb sies dörfed ufneh oder ned und denn chunnt de schöni Spruch dass alli bsetzt sind und mers spöter söll probiere. Gfollgt vomene PiepPiepPiep wo azeigt dass d'Verbindig trännt isch. Sehr fründlich :spi:
    - Irgendwenn bini denn im Netz druf cho dass uf de Dütsche Nummere besser gholfe wird. Und siehe da; ein Aruef und scho öpper dra wo chan Uskunft geh:
    - - Bim 3. Päckli (wo am gliche Tag wie die andere 2 cho wäri) hägi ich d'Annahm verweigeret :confuse:
    - - S'Material sig grad jetzt wider bi ihne zrugg cho *JajaSchoGuetSchlufi*
    - - Sie tüent de alti Uftrag storniere und mached en neue.
    Jetzt hoffi eifach dasses mit em zweite Versuech denn klappet.


    A Autoteile-Meile isch an sich nüt verchert. De Chundesupport chönnt eifach besser sii (uf Mails antworte, Telefonarüef entgäge neh)
    Verseit het de Spediteur. 2 Päckli vor d'Hustüre legge und s'Dritte wider mitneh (so gsehts für mich us)... naja :spi:

  • ^ ^ Ebe dä Speditör isch schuld!


    Ich würd ja gern bi Autoteile Meile Öl bstelle (Mobil1), aber die händ das nöd im Sortiment und darum bstelli immerno bi Reifendirekt. Det hani bis jetzt nonie lämpe gha, alles immer pünktlich becho.

  • Jo, de Spediteur isch scho chli en luschtige. Wahrschinli het er die zwei Channe ufetreit und denn hets en agschisse für di dritt nomol z'laufe... naja...


    Mobil1 händs übrigens, hani ebe grad bstellt: 10W-40, 5W-30 und 15W-40.

  • Jo, de Spediteur isch scho chli en luschtige. Wahrschinli het er die zwei Channe ufetreit und denn hets en agschisse für di dritt nomol z'laufe... naja...


    Mobil1 händs übrigens, hani ebe grad bstellt: 10W-40, 5W-30 und 15W-40.



    vielleicht ist das eine masche um geld zu verdienen... womit der spedituer dann ''mehrfahrten'' abrechnen kann...

  • Aus der Versandstrategie von denen werde ich eh nicht schlau. Da kommt jedes Teil einzeln in einer riesen Kiste... aber Reifendirekt ist ja auch nicht besser. :spi:

    \nWäre Chuck Norris allmächtig, würde er mir den Kopf auf die Tastatur drückihogö rhogihrfdh

  • Bremsen Rundum mit Belegen bestellt, keine Probleme gehabt.


    Bremsen sind beschichtet und bis heute kein Rost, die von der Technomag waren nach 1Tag Fuchsrot. :scho:

    Gruss


    Chris
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    Wer schweigt, sitmmt nicht immer zu.
    Er hat nur manchmal keine Lust mit Idioten zu diskutieren.
    -----------------------------------------------------------------------------------------------