Angebot Golf 6 GTI

    • Offizieller Beitrag

    Wenn Du den Golf haben willst und er Deinen Wünschen entspricht, dann nimm ihn. Vor allem bei dem relativ kleinen Aufpreis auf Deinen Seat.



    Gruss Markus

  • Editionblue


    Das hab ich mittlerweile auch bemerkt, deshalb möchte ich ja wechseln, da ich aber zur Zeit nicht die flüssigen Mittel für einen Golf 6 R oder einen Audi S3 habe muss ich auch Alternativen in Betracht ziehen.


    Aufgrund des ziemlich tiefen Preises und der nur 20tkm finde ich das Angebot ziemlich verlockend und bin daher stark am überlegen.


    Ich finde den Golf zwar optisch nicht so schön wie meinen Löwen aber die Interieur Qualität ist definitiv besser beim Golf. Leider hat er aufgrund des älteren Modelljahres noch nicht die geilen LED Rückleuchten aber diese lassen sich ja nachrüsten.


    Grüsse
    Era

  • hi Erazor,


    weiss zwar nicht wie dein auto jetzt ausgestattet ist, aber wenn er dir gefällt nimm ihn! Mir wäre er definitiv zu mager ausgestattet und leider nur 3 türen (hab lieber 5). aber jedem das seine..


    finde den preis eher niedrig, aber könnte an der Ausstattung liegen. kanns mit meinem nicht vergleichen, meine ausstattung alleine kostete ca. 12'000.00 :D


    gruss

  • Hallo,


    Da der Händler anscheinend keine Autos in Zahlung nimmt hat es sich mit diesem Fahrzeug leider bereits wieder erledigt... Hätte nun einen bis auf das DCC voll ausgestatteten GTI in United Grey Metallic, da sind wir nun aber bereits bei einem Preis der rund 10'000.- höher liegt.


    Das Fahrzeug ist MJ11 / hat EZ 10/10 und erst 6000km auf dem Tacho, ich werde mal schauen was sich da noch machen lässt...


    Danke trotzdem für eure Kommentare.


    Era

  • Naja, d'Sitz sind Gschmackssach...wett ICH jetzt nöd i mim Auto ha. Ansunschte sicher es cools Gfährt und dä Priis findi also für en 6er GTI au rächt guet. Aber hät sich ja für Dich eh erledigt, da Du dine nöd in Zahlig chasch gäh.



    Wieso verchaufsch dä Seat nöd privat? Wirsch sicher e paar Fränkli meh übercho, als wend en dragisch. Also bi mim Astra OPC hät's doch ca. Fr. 3'000.-- meh gäh, weder im Iitusch. Nachere Wuche im Autoscout ischer scho weg gsi... :evil:

  • Naja Phil,


    Sind mer mal ehrlich, was mer meh hätt im Interieur isch genau no en Folie über de billig Plastik ine, vo de Verarbeitig häär änderet sich mit dem Wechsel genau nüt. d Hindertüre wo klappered, d Boxe wo klapperet, s Armaturebrett wo knirscht und knarzt...


    Flüüügiii,


    Das mag sii, je nach Priis wo ich jetzt chan erziile bi dem Händler überlegg ich's mir denn glich no zum en Privat z verchaufe, mir isch bewusst dass ich somit meh Gwünn chan erwirtschafte, anderersiits isch es halt so dass mer denn entweder en Ziit lang 2 Autos dehei hätt oder aber mit em Neuchauf muess warte bis de alt verchauft isch und denn s Risiko iigaht dass de "Neu" denn anderswiitig verchauft wird...

  • Isch en Neuwage gsi (Aafangs 2009), wo kauft möcht ich jetzt da ned gross üssere, es gitt Lüüt wo z friede sind mit de Garage, vilicht han ich eifach es Mäntigs-Auto.


    Es isch nöd ganz sooo extrem wie's jetzt vilicht tönt, aber ich bin halt allgemein eifach ned zfriede mit de Verarbeitig...


    RNS-510 A Version wo sitt Jahre nüt meh gaht und diversi ärgerlichi Fehler hätt, scho 3mal beaastanded und es passiert nix will mer's vor Ort nie chan vorfüehre da's nur all paar mal passiert. Denn stört d Schaltig vom DSG bim abeschalte vom 2 in 1. Gang meischtens no d Soundaalag und es gitt so en Knacks (Alles Original). s Schiebedach knackst au bim uftue, es möged alles Chlinigkeite sii aber über churz oder lang stört das Züügs eifach nur no und ich bin nöd bereit no vill Geld z investiere.


    All die Klappergrüüsch werded jetzt natürlich abgschobe uf'd Federe wo ich im Früehlig iibaue lo han (es isch ja vorher scho nüt a de Problem gmacht worde denn chan ich ja beruhigt au Federe iibaue und wenigschtens optisch en Erfolg erziile)...


    Egal, han mich jetzt demit abgfunde und wechsle definitiv...